Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال برای دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرده است.

به گزارش شریان نیوز،حدود سه هفته قبل بود که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد استراماچونی در ۲۸۰ صفحه‌ای که به عنوان دادخواست برای باشگاه استقلال فرستاده، اعلام کرده که ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون یورو از باشگاه استقلال می‌خواهد.

مدیران استقلال معتقدند که رقمی که باید به سرمربی فصل گذشته‌شان پرداخت کند، کمتر از رقمی است که او طلب کرده و این باشگاه مدارک و مستنداتی مثل دست نوشته استراماچونی دارد که ادعای مدیران استقلال را ثابت می‌کند.

قرار است باشگاه استقلال در واکنش به رای استراماچونی، پرونده را با مستنداتی که دارد به دادگاه عالی ورزش ببرد تا هم زمان بخرد هم اینکه بتواند مبلغ کمتری به استراماچونی پرداخت کند. متن رای استراماچونی پس از پرداخت ۲۵۰۰۰ فرانک سوییس به فیفا به باشگاه استقلال داده شد.

منبع: شریان

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی