Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ارزش  بسته‌های حمایتی حدود پنج میلیارد تومان بوده است.

او  ادامه داد: تاکنون ۶هزار بسته معیشتی توسط این ستاد بین نیازمندان منطقه سیستان توزیع شده که بیش‌از ۳۰ گروه جهادی در سطح منطقه در این امر پای کار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سیستان‌وبلوچستان گفت: این ستاد از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

او  افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این ویروس منحوس برخاسته است.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با ویروس کرونا تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کرونا ویروس اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان