Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@08:03:42 GMT

دستگیری داماد بعلت برگزاری عروسی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۴۸۳

یک مراسم عروسی در روستای چپاقلی بندرترکمن که با حضور حدود ۲۰۰ میهمان در حال برگزاری بود به دستور دادستان این شهرستان ساحلی و با دستگیری داماد نیمه‌کاره ماند. ناطقان: به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، دادستان بندرترکمن گفت: برگزاری این عروسی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی با گزارش شبکه بهداشت و نیروی انتظامی متوقف و داماد بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا مزیدی اظهار داشت: برای حفظ سلامت مردم با هیچ فرد و گروهی تعارف نکرده و با تهدید کنندگان سلامت مردم در هر مراسم و برنامه‌ای برخورد قانونی می‌شود.

طبق اعلام امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، وضعیت شیوع کرونا در هفت شهر کشور از جمله بندرترکمن فوق قرمز است.

دادستان بندرترکمن افزود: برای متخلفان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و نقض مصوبات ستاد مقابله با کرونا پرونده قضایی تشکل می‌شود.

چندی قبل هم یک داماد آق قلایی چند روز پس از مراسم عروسی خود بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بود.

در حال حاضر گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن، گمیشان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مراوه تپه، کلاله و بندرگز در وضعیت قرمز و کردکوی، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع کرونا قرار دارند.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در روزهای اخیر تعداد افراد بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بندرترکمن روزانه بیش از هشت بیمار بوده و طبق شاخص وزارت بهداشت این شهر وضعیتی فراتر از قرمز پیدا کرده است.

در حال حاضر ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بندرترکمن بستری هستند .

براساس شاخص وزارت بهداشت اگر شهرستانی به ازای هر صد هزار نفر ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا داشته باشد در وضعیت قرمز شیوع این بیماری قرار می‌گیرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: دستگیری ، داماد ، برگزاری عروسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری داماد برگزاری عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران