Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مجری طرح‌های اشتغال زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح‌های اشتغال زایی سحاب و آسمان در ۱۰ روستای شهرستان سامان خبر داد و گفت: این موضوع در سال‌های بعد توسعه می‌یابد و همه شهرستان مورد پوشش قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

روان‌بخش رئیسیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: یکی از طرح‌های که بنیاد برکت در دو سه سال اخیر در کشور شروع کرده است، طرح‌های اشتغال زایی اجتماع محور تحت عناوین "سحاب" و "آسمان" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح‌های اشتغال زایی معمولا در مناطق محروم و نواحی روستایی اجرا می‌شود، در این قبیل طرح‌ها، عوامل اجرایی که تسهیلگر نام دارند، با هماهنگی با مجموعه مدیریت شهرستان به روستاهای که نقاط هدف هستند، ورود می‌یابند.

مجری طرح‌های اشتغال زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در روستا با هماهنگی و همکاری مردم روستا از جمله دهیار، رئیس شورا، معتمدین و غیره کارگروه‌هایی تشکیل داده می‌شود و تسهیلگران با مشورت با کارگروه‌ها، ظرفیت‌های شغلی را شناسایی می‌کنند.

ارمغان سفر فرمانده سپاه ثارالله برای محرومان شرق استان کرمان/ از افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی تا اشتغالزایی + تصاویربرای 1457 معلول در استان چهارمحال و بختیاری اشتغالزایی شداشتغالزایی در روزهایی کرونایی؛ تولید روزانه 300 هزار ماسک در حرم علی‌بن‌حمزه(ع)

وی ادامه داد: افراد بیکار و جویای کار معرفی می‌شوند و سپس تسهیلگران، این قبیل افراد را به بنیاد برکت معرفی کرده و تسهیلات لازم جهت راه‌اندازی آن مشاغل مدنظر تامین می‌شود تا بتوانند فعالیت داشته باشند.

رئیسیان با اشاره به عمده مشاغل ایجاد شده، گفت: مشاغل خرد و خانگی را ایجاد می‌کنیم که بتوان با حداقل اعتبارات و تسهیلات، شغلی راه‌اندازی کرد.

مجری طرح‌های اشتغال زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت استان در پایان خاطرنشان کرد: در گام اول در شهرستان سامان 10 روستا از این شهرستان را به عنوان نقاط هدف با هماهنگی فرمانداری انتخاب می‌شود و در سال‌های بعد این موضوع توسعه می‌یابد و همه شهرستان مورد پوشش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی