Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:09:39 GMT

اسدی: خط میانی پرسپولیس برگ برنده‌اش است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۸۸۳

اسدی: خط میانی پرسپولیس برگ برنده‌اش است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در فینال لیگ قهرمانان بتواند برابر حریف به موفقیت دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابراهیم اسدی زننده گل قهرمانی این تیم در اولین فصل لیگ برتر، امیدوار است شاگردان یحیی گل محمدی ضمن دستیابی به موفقیت در این بازی، در لیگ نیز موفقیت خود را با دستیابی به قهرمانی تداوم بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره شرایط این تیم به سایت باشگاه گفت: پرسپولیس روند رو به رشد دارد و خود را به بالای جدول نزدیک کرد که خیلی خوب است. از طرفی باخت و گل خورده نداشتیم. همه این ویژگی ها با توجه به شرایط سخت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم است. استحکام دفاعی و انسجام خط میانی پرسپولیس کاملا مشخص و برگ برنده پرسپولیس است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره خط حمله پرسپولیس گفت: این اتفاق با تجربه بیشتر به دست می‌آید و بازیکنان با تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، قابلیت خودشان را نشان خواهند داد. بازیکنان باید به دنبال کاریزمای خاص خودشان باشند. می‌بینم که یحیی هم این بستر را برای همه بازیکنان و به ویژه جوان‌ها فراهم می‌کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باید حواسش به لیگ برتر باشد. از طرفی حریف پرسپولیس این امکان را دارد که با بهترین تیم های قاره بازی کند و خودش را در اوج امادگی ذهنی و فنی نگه دارد ولی پرسپولیس باید تلاش کند خودش را برای آن روز به نقطه اوج برساند. البته روی دیگر سکه این است که فشار و استرس بازی با رقبای سخت تر، باعث خستگی بیشتر می‌شود و این هم می‌تواند امتیازی برای پرسپولیس باشد. به طور کلی من با خوشبینی منتظر آن روز هستم. برای من غیر از این که پیشکسوت و هوادار پرسپولیس هستم به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که این جام به ایران بیاید. با روندی که در مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس می‌بینم، بسیار امیدوارم پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ را همراه با قهرمانی آسیا ببینم.

 

اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر به ویژه دربازی با شهرخودرو، گفت: پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت. یک بازی تاکتیکی ارایه شد. من طرفدار بارسلونا هم هستم. یادم می‌آید یکی از اصولی که گواردیولا روی آن تاکید زیادی داشت، این بود که در هر منطقه‌ای توپ را از دست دادند باید پرس را از همان‌جا برای پس گرفتن توپ انجام بدهند. در بازی با شهرخودرو دیدم پرسپولیس هم در حال انجام همین کار است. به محض از دست رفتن توپ، دو سه بازیکن از همان منطقه برای گرفتن توپ اقدام می‌کنند. اجرای همین مساله کار آسانی نیست. برنامه و تاکتیک می‌خواهد.

 

ابراهیم اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم اسدی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است