Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

انور بهرامی در گفت‌وگو با فارس در سقز اظهار داشت: برای نخستین بار عمل جراحی مغز توسط یکی از پزشکان متعهد در این شهرستان انجام شد که موفقیت‌آمیز و بسیار رضایت‌بخش بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز ادامه داد: بیمار مرد 64 ساله‌ای است که از سال 79 تاکنون دو بار در تهران زیر تیغ جراحی رفته بود و این بار در سقز عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی افزود: از این پس بیماران مغز و اعصاب می‌توانند با خیال راحت در این شهرستان به درمان ادامه داده و از مراجعه به سایر شهرها برای عمل جراحی خودداری کنند.

وی ادامه داد: بخش‌های داخلی، کودکان، اتاق‌های عمل و نیز چند رشته دیگر به غیر از زنان و زایمان در این بیمارستان راه‌اندازی شده است.

دکتر صالح رضایی پزشک جوان و متخصص مغز و اعصاب که این عمل جراحی را انجام داد، گفت: بیمار سال‌های زیادی بود که سرطان خون داشت و سرطان به مغز بیمار متاتاز و هیدروسفال داده بود که در نهایت بیمار عمل جراحی شد.

وی عمل را با توجه به اینکه برای نخستین بار در بیمارستان شفا صورت گرفت، سنگین دانست و گفت: بحمدالله با همکاری پرسنل اتاق عمل، این جراحی در یک ساعت و با موفقیت انجام شد.

رضایی حال عمومی بیمار را که ساعت 22 شب گذشته جراحی شد خوب و رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: بیمار قادر به صحبت کردن است و انتظار داریم تا چند روز آینده از بیمارستان ترخیص شوند.

این پزشک متخصص افزود: این بیمارستان که با همت مسئولان دلسوز دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و دیگر بزرگواران در این شهرستان احداث شده را بسیار عالی و در خور مردم خوب شهرستان سقز دانست و اظهار امیدواری کرد، از این پس عمل‌های جراحی بزرگ در دیگر تخصص‌ها نیز در این بیمارستان انجام شود.

دکتر سالکی رئیس بیمارستان شفا سقز هم با بیان اینکه به زودی در این بیمارستان دستگاه سی‌تی‌اسکن نیز راه‌اندازی خواهد شد گفت: تلاش می‌شود تمام خدمات پزشکی و تخصصی به بیماران این شهرستان در این بیمارستان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار عمل جراحی به این مهمی (مغز و اعصاب) در این شهرستان انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد: بهترین خدمات درمانی به مردم شهرستان سقز و دیگر شهرستان‌های همچوار در این بیمارستان صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جراحی مغز بیمارستان شفا عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد