Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيـم
جناب شیخ کیایی حاجی مفتاح الاخیار رئیس مجلس العلمای اندونزی انتصاب شما به عنوان ریاست مجلس علمای اندونزی را تبریک می گویم.
 
اشتراکات بزرگ و مهمی که بین ما وجود دارد زمینه اعلام آمادگی ما جهت همکاری با شما را فراهم می کند تا سهمی در پاک کردن گرد و غبار از چهره درخشانِ حقیقت انسانی دین اسلام، در مقابلِ ترویج چهره خشونت و تروری که می خواهند آن را به زور به امت اسلامی نسبت دهند، داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
از انتصاب شما در این مسئولیت جدید بسیار خرسندیم؛ چرا که شما ایمان دارید رسول رحمت(ص) فرستاد شد تا مکارم اخلاق را تکمیل کند، معتقدید که مشکل جهان اسلام و بلکه کل دنیا قبل از اینکه اقتصادی، سیاسی و یا عقایدی و ... باشد، در درجه اول اخلاق است.
 
مدرسه اخلاقی که شما به همراه پدر بزرگوارتان و دیگر اساتید گرامی از جمله سید بن علوی مالکی در آن پرورش یافتید، نشان از آن دارد که مجلس علمای اندونزی بیش از پیش در مسیر ارتباط و هماهنگی بیشتر به منظور همکاری و تبادل تجارب قرار خواهد گرفت. 
 
ما به همکاری و ارتباط قوی و نزدیک بین شما و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بسیار امیدواریم که خیر امت اسلام و خیر دنیا و آخرت امت در آن است.
 
برای شما آرزوی موفقیت داریم و از خداوند متعال می خواهیم گامهایتان را استوار کند و در انجام رسالتی که بر عهده گرفته اید یاری رساند که پیروزی جز از جانب خداوند میسر نمی شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ متن پیام حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در مهاباد، در سال مزین به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت گفته، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت دارم.

حسن عباسی

فرماندار ویژه مهاباد

دیگر خبرها

  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم