Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با اعلام زمان برگزاری مرحله نهایی این جشنواره، گفت: زمان برگزاری به ۲۵ آذرماه موکول شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید نیلی دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با اعلام خبر آغاز جشنواره، گفت: به عنوان دبیر جشنواره از زحمات و تلاش‌های کلیه علاقه‌مندانی که با ارائه آثار ارزشمند خود در بخش‌های مختلف جشنواره چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا داشتیم تا کلیه بخش‌های جشنواره را در نیمه نخست آذرماه سال جاری برگزار کنیم. اما با تصمیم ستاد اجرایی جشنواره و بنا به مصلحت و شرایط خاص کشور و همچنین حفظ سلامت کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره هفدهم، مقررشد آغاز جشنواره را به تعویق بیندازیم تا شرایط برای ادامه کار جشنواره مساعد شود. به همین منظور به‌طور رسمی آغاز به کار مرحله پایانی و اجرای آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از روز سه‌شنبه 25 آذرماه خواهد بود و تا 2 دی‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره، هم به‌صورت زنده و هم به‌صورت آنلاین خواهد بود؛ بدین صورت که دیدن آثار نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی و کودک و نوجوان جشنواره به‌صورت آنلاین و از طریق سایت تیوال برای عموم علاقه‌مندان مهیا است. همچنین اجرای آثار با چهار دوربین و با بهترین کیفیت ضبط شده و آماده بارگذاری در سایت تیوال است.

لازم به توضیح است که در قسمت هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت سایت تیوال، بخش‌های مختلف جشنواره و همه آثار دارای صفحه معرفی نمایش‌اند و هر بخش جشنواره به‌طور مجزا پذیرای علاقه‌مندان به منظور پخش آثار خواهد بود.

نیلی همچنین گفت: در بخش نمایش‌های خیابانی نیز امیدواریم تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد برگزاری این بخش در مکانی مشخص به‌صورت محدود و زنده باشیم.

تلویزیون به دوران طلایی سریال‌سازی برمی‌گردد اگر!/ امیدواری اصغر همت برای بازگشت تله تئاتر به تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر مقاومت تئاتر تئاتر مقاومت تئاتر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان