Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از ایران تنها یک نماینده در میان ۹ نفر دعوت شده به دوره‌های سطح ۳ ناظرین فدراسیون جهانی حضور داشت و بیشترخوشحال هستم افتخاری برای کشورمان کسب شد. - اخبار ورزشی -

سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص انتخابش به عنوان نماینده فنی سطح 3 فدراسیون جهانی برای نظارت در رویدادهای المپیک، مسابقات قاره‌ای و جهانی اظهار داشت: مهمترین سمت را در مسابقات بین‌المللی ناظرین فنی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظرین فنی از طرف فدراسیون جهانی بر اجرای قوانین و رعایت تمام استاندارهای جهانی برگزاری مسابقات نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در سال جاری فدراسیون جهانی ناظرین فنی را سطح‌بندی کرد و 9 نفر از ناظرین فنی را که در سالیان گذشته چندین بار در مسابقات نظارت داشتند را برای سطح 3  دعوت کرد. سطحی که بالاترین سطح نظارت فدراسیون جهانی برای حضور در رویدادهای G6  شامل مسابقات المپیک، جهانی، قاره‌ای و قهرمانی جهان است. در میان این 9 نفره، افتخار داشتم به نماینده کشورمان در دوره سه روزه فدراسیون جهانی حضور داشته باشم. در پایان این دوره سه روز آنلاین که روزانه بین 4 تا 5:30 تدریس صورت گرفت نیز امتحان برگزار و خدا را شکر موفق به کسب این درجه شدم.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به فشردگی این دوره‌ها عنوان کرد: ناظر فنی بالاترین جایگاه را در زمان برگزاری مسابقات دارند و حتی اگر جایی قانون مسکوت یا مبهم باشد، تصمیم ناظر فنی بالاترین تصمیم است که گرفته و اعمال می‌شود. برهمین اساس برای حضور در این دوره‌ها باید به نکات و قوانین کامل مسلط بود و چون جایگاه بسیار مهمی است، دوره‌های آن نیز طبیعتاً از سختی ویژه‌ای برخوردار است. فدراسیون جهانی با کاری که در این دوره‌ها انجام داد بر اهمیت ناظرین فنی تاکید کرد و بر مبنای این مهم نیز سطح بندی را انجام داد. امیدوارم به زودی مسابقات دوباره برگزار شود و بتوانیم خدمت و کمک کنیم.

پولادگر در خصوص اهمیت این انتخاب خاطر نشان کرد: از ایران تنها یک نماینده در میان 9 نفر دعوت شده به دوره‌های سطح 3 ناظرین فدراسیون جهانی حضور داشت و بیشتر خوشحال هستم افتخاری برای کشورمان کسب شد. همه موفقیت و جایگاه‌ها ما وقتی ارزش پیدا می‌کند که به کشور و وطن ما ویژگی و اهمیتی داده شد و بتوانیم نماینده شایسته‌ای از ایران در رویدادها باشیم. عرصه بین‌المللی عرصه بسیار مهمی است و دشمنان نظام اسلامی ایران همواره یکی از مهمترین اهداف‌شان حذف ایرانی‌ها از عرصه‌های بین‌المللی بوده است و حضور نمایندگان ایران در صحنه‌های بین‌المللی به منزله اقتدار، سربلندی و ارتقای جایگاه کشورمان است.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص  موفقیت ایران با انتخاب حافظ مهدوی و سیروس رضایی در سطوح دیگر ناظرین بین‌المللی فدراسیون جهانی گفت:  همیشه یکی از اهداف ما کسب جایگاه‌های بین‌المللی برای کسب اعتبار کشور در عرصه‌های بین‌المللی‌ و قاره‌ای بوده است. خدا را شکر می‌کنیم بچه‌ها ما شایسته و توانا هستند. علاوه بر حضور این نفرات ما شاهد بودیم به تعداد مدرسین داخلی نیز دو  نفر اضافه شود و هادی افشار و حافظ مهدوی توانستند به عنوان مدرس فدراسیون جهانی نیز انتخاب شوند.

پولادگر تاکید کرد: این اتفاقات خیلی ارزشمند است و نشان می‌دهد جایگاه فنی و علمی تکواندو ایران در سطح بین‌المللی جایگاه مقبولی است و فدراسیون جهانی نیز این را می‌داند. یکی از عوامل و دلایل  انتخاب فدراسیون تکواندو ایران در سال جاری به عنوان فدراسیون برتر فدراسیون جهانی پرداخت به ارتقا و بالابردن جایگاه علمی تکواندو در ایران بود. خدا را شکر که قهرمانان، مربیان و متخصصین شایسته‌ای داریم که در عرصه جهانی نیز مورد توجه هستند و می‌توانند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در این عرصه‌ها باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم برای کسب و حفظ جایگاه‌های بین‌المللی در همه بخش‌ها و به خصوص حوزه‌های دیپلماسی همه نمایندگان کشورمان را حمایت کنیم. متاسفانه خیلی شاهد بودیم که به خاطر تنگ نظری و بی‌تدبیری کرسی‌های بین‌المللی را از دست دادیم و این نکته مهمی است. همه کسانی که به عنوان نماینده ایران در کرسی‌های بین‌المللی نیز حضور دارند، باید همیشه یادشان بماند که این جایگاه‌های فردی نیست بلکه جایگاه آنها جایگاه یک کشور است و همیشه از جایگاه مردم و کشور محافظت کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: یکی از اهداف  ما کسب جایگاه‌های بین‌المللی بوده که تا حدودی به آن دست پیدا کردیم و در آینده نیز تلاش بیشتری خواهیم داشت. هر چند به شدت از حضور ایرانی‌ها در عرصه‌های بین‌المللی جلوگیری می‌شود و در این راه سنگ اندازی می‌شود. متاسفانه بعضی وقت‌ها این جایگاه نیز کمتر حمایت می‌شود. بارها شاهد بودم کشورهای همسایه عربی برای کسب این جایگاه‌ها چه منابعی را هزینه و لابی‌هایی انجام می‌دهند، اما ما با صرف کمترین هزینه و به واسطه شایستگی نفراتی که در این عرصه داریم این جایگاه را به دست می‌آوریم.

پولادگر در خصوص شرایط ملی‌پوشان تکواندو کشورمان اظهار داشت: دوره تازه اردوهای تیم‌های تکواندو پسران، دختران و پاراتکواندو کشورمان از روز گذشته‌(شنبه- 15 آذرماه) آغاز شد و در بدو اردو طبق دستورالعمل از همه نفرات تست PCR  گرفته شد و تمامی نفرات 48 ساعت قرنطینه خواهند بود تا جواب تست آنها بیاید. بلافاصله بعد از جواب تست اردو را آغاز می‌کنیم.

وی در خصوص شانس تکواندو بانوان ایران برای کسب دو سهمیه‌ای قاره‌ای گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا دختران کشورمان نیز سهمیه المپیک را کسب کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری لیگ‌های تکواندو گفت: در خیلی از رشته‌ها که شرایط سخت‌تری نسبت به تکواندو دارند لیگ‌های باشگاهی در حال انجام است. ما نیز انشاالله بتوانیم لیگ را برگزار کنیم و امیدوار هستیم با برنامه سازمان لیگ بتوانیم مسابقات را طی یک یا دو مرحله قبل از پایان سال برگزار کنیم.

موفقیت پولادگر در کسب بالاترین درجه فنی فدراسیون جهانی تکواندو

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو ایران سید محمد پولادگر تکواندو تکواندو ایران سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو فدراسیون جهانی بین المللی ناظرین فنی جایگاه ها برای کشور برای کسب قاره ای عرصه ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری