Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده استفاده از ماسک برای کنترل شیوع کروناویروس ضروری است و ممکن است گاهی اوقات نیاز باشد که افراد در خانه نیز ماسک به صورت داشته باشند.

این مرکز با بازبینی اقدامات موثر در مهار ویروس کرونا تاکید کرد: استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، اجتناب از حضور در میان جمعیت و شستشوی مرتب دست‌ها به کنترل کروناویروس کمک می‌کند و شرایط را برای فعالیت مدارس و مراکز تجاری فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها آمده است: استفاده مرتب و صحیح از ماسک راهکار حیاتی برای کاهش انتقال کروناویروس است چرا که موارد قابل توجهی از عفونت‌های جدید از طریق افرادی منتقل شده که علائمی از بیماری نداشته‌اند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، شواهدی وجود دارد که حاکی از اثربخشی استفاده از ماسک برای حفظ سلامت فرد مصرف کننده و اطرافیان او در برابر این ویروس است.

پربیننده ترین اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بایدن پیروز شد/ ترامپ شکست را نپذیرفت بایدن در ۳ایالت کلیدی پیشتاز شد درآمدی بر وجوه اقتصادی پرونده ایران-آمریکا پس از ترامپ پیام نتانیاهو به بایدن درباره ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک ویروس مراکز تجاری ویروس کرونا کروناویروس فعالیت مدارس سهام عدالت استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست