Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت که پنتاگون با تیم انتقال قدرت به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب این کشور «کاملا همکاری» می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی برنا به نقل از بلومبرگ، میلر شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد: برخی اتهامات منابع ناشناس مبنی بر اینکه وزارت دفاع به تعهدات خود برای کمک حرفه ای به انتقال قدرت نادرست و توهین آمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که پنتاگون روند عادی انتقال قدرت را دنبال می کند و به تیم بایدن اجازه داده است که به هزاران صفحه سند از جمله اسناد طبقه بندی شده دسترسی داشته باشد.

میلر گفت: پنتاگون و تیم رهبری انتقال قدرت در این وزارتخانه با تیم انتقالی بایدن کاملا همکاری دارد و امنیت ملی و حفاظت از شهروندان آمریکایی را در صدر برنامه های تمام جلسات قرار می دهد.

روزنامه واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به تیم انتقالی بایدن اجازه نداده است که با مقام های آژانس های اطلاعاتی تحت کنترل پنتاگون از جمله آژانس اطلاعات دفاعی و آژانس امنیت ملی دیدار کند.

این در حالی است که میلر در بیانیه خود تاکید کرد که روزهای دوشنبه و سه شنبه مقام های این دو آژانس نیز با تیم انتقالی بایدن دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پنتاگون انتخابات 2020 آمریکا تیم انتقال انتقال قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم