Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد احمدی‌زاده، در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد سال آتی تعیین شده افزود: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ همین ماه فرصت دارند تا اقدام به ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد  ارائه کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار داشت: داوطلبان شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌توانند در تاریخ‌های تعیین شده با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، دفاتر پلیس ۱۰+ یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس adliran.ir مراجعه کرده و نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه برای ارائه در زمان ثبت نام اقدام کنند.
احمدی‌زاده بیان کرد: با استناد به ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی،  استانداران، معاونین و مشاورین آنها، فرمانداران و معاونین آنها، شهرداران و معاونین آنها، بخشداران، مدیران کل ادارات استانداری، مدیران کل، سرپرستان ادارات کل، معاونین ادارات کل، دادستان‌ها، دادیارها، بازپرس‌ها، قضات، روسای دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و روسای شعب آنها، روسای بانک‌ها، روسا و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی، نظام مهندسی، اتاق اصناف، نظام مهندسی کشاورزی، نظام پرستاری و کانون وکلا از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محرومند مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.
وی افزود: روسا، سرپرستان و معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادها و موسسه‌های دولتی و یا وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هر میزان استفاده می‌کنند و سایر روسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش شامل شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و موسسه‌ها و شرکت‌های وابسته و دهیاران نیز از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده باشند و در آن پست شاغل نباشند.

برچسب‌ها شورای شهر ستاد انتخابات کشور شیراز استانداری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ستاد انتخابات کشور شیراز استانداری فارس فارس شورای شهر ستاد انتخابات کشور شیراز استانداری فارس فارس اخبار کنکور شوراهای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند