Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۴۰ سبد معیشتی، بهداشتی و فرهنگی با اعتبار افزون بر ۵۱۰ میلیون ریال بین خانواده آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سیب و سوران خبر داد.

علیرضا میر بهاالدین با بیان اینکه کشور تاکنون با بحران های زیادی مواجه بوده اما هیچ کدام اندازه بیماری کووید ۱۹ بحران ساز و مخاطره انگیز نبوده است، افزود: داوطلبان این جمعیت همواره در همه عرصه ها پیشتاز خدمات رسانی در حوادث غیر مترقبه و بحران ها بوده اند و تاکنون نیز در بحران کرونا خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستان سبدهای توزیع شده در شهرستان سیب و سوران به همت نیکوکاران در قالب  انواع کنسر، روغن، ماکارونی وحبوبات، پودر رختشویی، صابون ومایع ظرفشویی تهیه و در اختیار نیازمندان روستاهای کله سری ،کله گیری ،کلوکی، کروچی بالا وکروچی پایین، از توابع بخش هیدوچ و مرکز شهر سوران قرار گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در دیگر شهرستان های استان نیز امدادگران و داوطلبان این جمعیت به کمک خیران نیک اندیش اقدامات ارزشمندی در کمک به نیازمندان انجام داده اند که جای بسی قدردانی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود