Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@21:26:01 GMT

خدمات رایگان سلامت محور به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۹۹۴۶

خدمات رایگان سلامت محور به نیازمندان

«علی‌محمد سعادتی» شهردار منطقه در این‌باره گفت: «شورای سلامت در محله‌ها این منطقه برای بررسی مشکلات بهداشتی محله‌ها و با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا، از ابتدای فروردین سال ۹۹ به‌صورت مجازی فعالیت خود را شروع کرد.»
وی ضمن بیان این نکته که تاکنون ۲۴ جلسه مجازی در هر محله برگزار شده، ادامه داد: «گروه‌های مجازی شورای سلامت، فرصت مناسبی برای هم‌افزایی بین نهادهای خدمت‌رسان به‌ویژه در محله‌ها کم‌برخوردار ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه‌ها در منطقه ما توانسته‌اند از ابتدای فروردین امسال تا پایان شهریورماه ۶۵۳ مصوبه به تصویب برسانند که این مصوبات به اجرا هم درآمده است.»
سعادتی با تأکید بر اهمیت تشکیل شوراهایی با محوریت سلامت برای همفکری‌های تخصصی‌تر در رویارویی با کووید ‌ـ ۱۹ به برخی از این مصوبات اشاره کرد و گفت: «مناسب‌سازی بعضی معابر مانند خیابان آجانلو برای تسهیل در تردد افراد دارای معلولیت، نصب ویلچررو در بعضی معابر مانند خیابان ۱۷ شهریور و خیابان گوته، هماهنگی با مراکز بهداشت و برخی بیمارستان‌های منطقه برای دریافت خدمات سلامت سطح یک رایگان برای افراد نیازمند، قراردادن سطل‌های تفکیک پسماند در مجتمع بهنام و هماهنگی با مرکز بهداشت شرق تهران برای ضدعفونی برخی منازل افراد مبتلا به کرونا از جمله این مصوبات بوده است.»


به گفته سعادتی، اعضای شورای سلامت مجازی محله‌ها شامل مدیر سلامت منطقه، مدیر اجتماعی ناحیه، مدیر محله، دبیر شورایاری محله، دبیران کانون‌های فعال، نماینده پایگاه‌های بهداشت، نماینده دفاتر نوسازی محلات، نماینده بسیج و دیگر افراد تأثیرگذار محلی‌اند.
شورای سلامت مجازی محله‌ها منطقه ۱۲ در شبکه مجازی واتس‌آپ فعالیت می‌کند و تا پایان حل بحران کرونا به تشکیل جلسات در منطقه ۱۲ از این طریق ادامه خواهد داد.

کد خبر 570240 برچسب‌ها پسماند سلامت كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پسماند سلامت كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۲ شورای سلامت محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد