Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو برادر دوقلو حین بازی کردن در حیاط خانه شان به سمت استخر رفتند و با افتادن در آن جان خود را از دست دادند.

به گزارش شریان نیوز، برادران دوقلو حین بازی کردن در حیاط خانه شان به سمت استخر رفته و حصار آن را باز کردند و با افتادن در استخر جان خود را از دست دادند.

پلیس پس از بیرون کشیدن اجساد کوچک آن ها از استخر در شهری از  آفریقای جنوبی، در حال تحقیق در مورد مرگ کودکان دو ساله سباستین و ایتان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سرویس آمبولانس محلی مرگ دو برادر دوقلو را تأیید کرد.

سخنگوی اورژانس در بیانیه ای گفت: "امدادگران نجات در محل حاضر شدند تا ببینند دوقلوها به چه طریقی در استخر خانوادگی افتاده اند. همچنین پیراپزشکان وضعیت این دو کودک را ارزیابی کردند و تلاش کردند تا آنها را احیا کنند. با این حال ، تلاش آنها موفقیت آمیز نبود و هر دو پسر در صحنه متوفی اعلام شدند."

ایوان ایکس، پدربزرگ این دو پسر گفت که جسد آن‌ها در کنار پرستارشان پیدا شده است. وی در شبکه های اجتماعی نوشت: "پسران بلند شدند و برای بازی به بیرون رفتند، سپس درب حصاری استخر را باز کردند. یکی از بچه‌ها به داخل استخر افتاد و دیگری پس از آنکه دید برادرش برای بیرون آمدن او  را صدا می کند، برای نجات او به داخل آب پرید."

پدربزرگ ادامه داد: "آن ها تا جایی که توان داشتند به تمیز کننده استخر آویزان شدند اما سرانجام تسلیم سرنوشت خود شدند. دوربین‌های مداربسته نشان می دهد که دو برادر دروازه را باز کرده و سپس در استخر افتاده اند."

تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • به اندازه یک استخر هم از اقیانوس فرصت‌ها در آفریقا استفاده نکرده‌ایم
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود