Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برنامه «گفتگوی هفته» در راستای برگزاری سلسله برنامه‌های گفتگو بر محور تحول، باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌ها به‌صورت هفتگی برگزار و به‌صورت زنده از طریق شبکه شاد (اپلیکشن رسمی وزارت آموزش‌وپرورش جهت آموزش مجازی) پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه آموزش‌وپرورش میزبان یکی از شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری با عنوان «مهمان ویژه» است. دوازدهمین برنامه گفتگوی هفته روز یکشنبه شانزدهم آذرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار می‌شود.

این نشست مجازی با مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش و با حضور اعضای شورای معاونان در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار و علاوه بر 31 مدیرکل آموزش‌وپرورش استانی، روسای 760 منطقه آموزش‌وپرورش سراسر کشور به‌طور مستقیم شاهد این برنامه از طریق بستر شبکه شاد خواهند بود.

شایان‌ذکر است، پیش‌از این در اولین برنامه گفتگوی هفته محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، دومین برنامه رضا اردکانیان وزیر نیرو، سومین برنامه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، چهارمین برنامه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، پنجمین برنامه جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، ششمین برنامه لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شرکت کردند.

همچنین در ادامه این گفتگوهای هفتگی در هفتمین برنامه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، هشتمین برنامه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهمین برنامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، دهمین برنامه سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یازدهمین برنامه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجلس شورای اسلامی فناوری اطلاعات سازمان بازرسی آموزش وپرورش گفتگوی هفته رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود