Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با ارسال پیامی به دفتر خبرگزاری ایسنا گفت: انتشار اخبار خوب، مفید، کیفی، موثر و اثربخش مطالبه جدی رهبر معطم انقلاب از رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات به ویژه خبرگزاری ایسنا بوده است که این رویکرد در مجموعه خبرگزاری ایسنا در استان آذربایجان شرقی همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر فتحی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا درحالی بیست و یکمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد که با بهره‌ گیری از توان و ظرفیت پرنشاط وخلاقیت دانشجویان به ویژه دانشجویان بخش کشاورزی توانسته در جریان اطلاع‌رسانی و افزایش اعتماد اجتماعی نسبت به خبر و رسانه پویایی ببخشد گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهدای بزرگوار ایسنا که در راه اطلاع‌رسانی به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، از تلاشها و اهتمام جناب آقای دکترجعفر محسنی رئیس محترم جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، سرکارخانم رباب تیموری سردبیر نیک اندیش خبرگزاری ایسنا در استان، خبرنگاران، عکاسان و دیگر عوامل این خبرگزاری به ویژه سرکارخانم فائزه قره پور که خود دانشجوی رشته کشاورزی می باشد و در انعکاس اخبار بخش کشاورزی استان تلاش می کند تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم که همچنان شاهد رشد و پیشرفت این رسانه در عرصه آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه باشیم.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران پرتلاش، ماهر و ‌توانمند خبرگزاری ایسنا ، تکیه بر ایمان، تعهد و تخصص را سرلوحه خود قرار داده‌اند افزود: خبرگزاری ایسنا بعد از بیست و یک سال توانسته به عنوان یک رسانه وزین و مستقل عمل کند و در واقع به مدد همین استقلال جایگاه ویژه‌ای در بین خبرگزاری‌های کشور برای خود باز نموده است.

وی با اشاره به استقلال و بی طرفی خبرگزاری ایسنا در استان آذربایجان شرقی تاکید نمود: این رسانه در دو دهه گذشته در پرداختن به موضوعات ملی به ویژه بخش کشاورزی به عنوان مسئول امنیت غذایی در کشور عملکرد شفاف و  نمره عالی کسب کرده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا را از رسانه‌های دغدغه ‌مند کشور برشمرد و افزود: این خبرگزاری ضمن رعایت سیاست‌ ها و خطوط رسانه‌ای در بحث مطالبه‌گری فعال بوده و ضمن رعایت امانتداری به عنوان یکی از رسانه‌های مرجع در کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: ایسنا با بدنه‌ای دانشجویی کار خود را آغاز و همچنان بدنه دانشجویی خود را حفظ کرده و با بهره‌گیری از شوق و پویایی جوانان دانشجو کوشیده ضمن انعکاس مشکلات بخش کشاورزی، یاریگر سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به ویژه در ایام کرونا باشد

فتحی در پایان گفت: لازم می دانم ۱۶ آذر روز دانشجو را که با سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا تقارنی مبارک یافته اند به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان بخش کشاورزی تبریک بگویم جایگاه و نقش ویژه دانشجویان و دانشگاهیان در روند پیشرفت و تحول کشور عزیزمان به ویژه در بخش کشاورزی بر کسی پوشیده نیست و در شرایطی که اهمیت امنیت پایدار غذایی، حفظ محیط زیست و سلامت روز به روز آشکارتر می شود، طبیعی است که دانشجویان رشته های کشاورزی جایگاه و مسئولیت ویژه ای در تحولات حال و آینده خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا روز دانشجو استان آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر