Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرو قامتان تیم والیبال «لک دانه نورعلی» کوهدشت به‌عنوان تنها نماینده استان‌های غربی، در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، ورزش مفرح و جذاب والیبال، این روزها در لرستان با اضافه شدن یک تیم از کوهدشت در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، نبض تپنده این دیار را در دستان سرو قامتان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک ماه دیگر، تیم والیبال «لک دانه نورعلی» کوهدشت به‌عنوان تنها نماینده لرستان و غرب کشور، در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان خواهند رفت.

آمادگی حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور

صمد نورعلی، مدیرعامل تیم ورزشی «لک دانه نورعلی» در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ ورزشی استان لرستان، در مسابقات لیگ یک والیبال کشور تیم «لک دانه نورعلی» کوهدشت به نمایندگی از استان و غرب کشور حضور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه استعدادهای ورزشی مختلف و بالأخص رشته والیبال در کوهدشت و همچنین قرابت و انسی که به این دیار داشتم، تصمیم به تشکیل قدرتمند یک تیم در این شهرستان را گرفتم.

مدیرعامل تیم ورزشی «لک دانه نورعلی» با اشاره به حضور حرفه‌ای خود در والیبال دهه ۸۰، عنوان کرد: عضویت در تیم ملی، قهرمانی چندین دوره کشوری، عضویت در تیم‌های باشگاهی پیکان، متین ورامین در سال‌های ۸۸ به بعد و… ازجمله فعالیت‌های ورزشی بنده در والیبال است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ یک کشور تا یک ماه آینده، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشغول کار و مسئول یک شرکت صنعتی و صادرات غلات و نهاده‌های دامی در مازندران هستم، ولی به دلیل اهمیت ویژه‌ای که برای تیم قائل بوده برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم به کوهدشت آمده تا از نزدیک برنامه‌های تیم را دنبال کنم.

نورعلی با اشاره به برخورداری از کادر فنی قوی، یکدست و هماهنگ گفت: در ورزش پیش‌بینی کردن بسیار سخت است، ولی هدف ما حضور باقدرت و رسیدن به موفقیت و نقطه اوج است، تیم «لک دانه نورعلی» ازلحاظ امکانات و چیدمان کادر فنی از بهترین‌ها بهره برده است.

فرصتی برتر برای دیده شدن استعداد فرزندان کوهدشت

نعمت‌الله رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: حضور تیم «لک دانه نورعلی» در رقابت‌های لیگ دست یک کشور فرصتی برتر برای دیده شدن استعداد درخشان فرزندان کوهدشت و لرستان است.

وی افزود: بیشتر ظرفیت تیم نیز از خود شهرستان و استان استفاده ‌شده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم اردوهای تدارکاتی در حال برگزاری و بازیکنان در حال تست گیری در سالن ورزشی عالی پور هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت عنوان کرد: این‌یک فرصتی است که در قامت یک تیم لیگ در کشور تجربیات منتقل و یک کلاس آموزشی نیز به شمار می‌رود.

وی با اشاره به چیدمان خوب اعضای فنی تیم، تصریح کرد: کوهدشت به لحاظ ورزش والیبال پیشینه درخشانی در کشور دارد و قهرمانانی همچون محمد سلیمانی، رضا صفایی و… را پرورش داده است.

تکمیل سالن چند منظوره کوهدشت نیازمند اعتبار

رشیدیان اشاره‌ای به روند احداث سالن ورزشی چندمنظوره کوهدشت داشت و گفت: این سالن با ظرفیت دو هزار تماشاگر تابه‌حال ۳۰ درصد آن پیشرفت داشته و آماده نصب سوله‌های آن هستیم ولی برای تکمیل کامل نیاز به جذب اعتبارات کافی داریم.

افشین آزادبخت، مدیر روابط عمومی تیم والیبال «لک دانه نورعلی» در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از رسانه‌های کوهدشت و استان به جهت پوشش مناسب اردوهای تدارکاتی این تیم تشکر و قدردانی می‌کنم، این جوانان نیاز به انگیزه و معرفی و تشویق دارند زیرا دارای استعدادهای نهفته و نایابی هستند.

وی افزود: کوهدشت در رشته‌های بسیاری قابلیت اوج و پیشرفت دارد و یکی از این رشته‌ها والیبال است که حضور تیم «لک دانه نورعلی» در این سطح از رقابت‌های کشور نوید آینده‌ای درخشان در کوهدشت است.

مدیر روابط عمومی تیم والیبال «لک دانه نورعلی» عنوان کرد: امیدواریم با حمایت ویژه رسانه‌های شهرستان و استان از این تیم به‌عنوان پدیده مسابقات لیگ دسته یک کشور درخششی مثال‌زدنی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش سفیرافلاک، «صمد نورعلی» به‌عنوان مدیرعامل، «حسن آزادبخت» مدیرتیم، «محمد سلیمانی» مشاور فنی، «محمد کریم زاده» سرپرست، «حسین نیک ضمیر» سرمربی، «ایوب امرایی» مربی، «عمار گراوند» کمک‌مربی و «افشین آزادبخت» مدیر روابط عمومی تیم «لک دانه نورعلی» کوهدشت به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم والیبال مسابقات لیگ لیگ دسته یک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • ویدیو/ گِل‌فشان قارنیارق؛ قلب تپنده طبیعت گلستان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا