Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری معتقد است که برخی ها قصد به هم ریختن تمرکز استقلال را دارند

محمود فکری صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرده است.

به گزارش طرفداری، محمود فکری در مورد شرایط مصدومان استقلال گفت:

در حال آماده‌سازی هستیم. همانطور که می‌دانید برای این بازی هم تعدادی مصدوم داریم و نمی‌توانیم تیم کاملی را به این بازی ببریم اما همه سعی و تلاش من و مجموعه بازیکنان و اعضای کادر فنی خوشحال کردن دل هواداران استقلال است و می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را هم به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری در ادامه افزود:

متأسفانه برخی جریان‌ها در حال شیطنت هستند و قصد تخریب دارند. حتی برخی از آنها خودی هستند و تلاش می‌کنند تیم ما را به هم بریزند. الان این ماجرا را راه انداخته‌اند تا شاید استقلال متوقف شود. می‌گویند بد بازی می‌کنید تا تیم ما از لحاظ روانی دچار مشکل شود. اینها در حالی چنین انتقادی را مطرح می‌کنند که استقلال کمتر از یک ماه زمان برای آماده‌سازی خود داشت. آنهایی که با این حربه به سمت ما حمله می‌کنند آیا وضعیت ما را در فصل آماده‌سازی دیده‌اند؟ از طرفی باید بگویم که استقلال از ابتدای لیگ تا کنون همواره به دلایلی بازیکنانش را در اختیار نداشته است.

سرمربی استقلال گفت:

من نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما شما نگاه کنید تیم ما در هفته اول از وجود بازیکنان جدیدش محروم بود. بعد با چند مصدومیت مواجه شدیم که هنوز هم این ماجرا ادامه دارد. شما چطور می‌توانید از تیمی که هیچ‌گاه تمام بازیکنانش را در اختیار نداشته و در کمترین زمان ممکن آماده فصل شده، انتظار بازی آنچنانی داشته باشید؟ آیا این منصفانه است؟

فکری در ادامه افزود:

ما باید روز به روز بهتر شویم. باید بیشتر تمرین کنیم. باید تمرکزمان را افزایش دهیم و اسیر این انتقادهای مغرضانه نشویم. بحث بد بازی کردن استقلال را راه انداخته‌اند تا روحیه را از تیم ما بگیرند.

سرمربی استقلال در مورد از دست رفتن زمان برای بدنسازی تیم گفت:

بهترین زمان برای آماده‌سازی یک تیم حداقل شش هفته است که ما بهترین زمان آن را نداشتیم و از این موقعیت محروم بودیم. باید بگویم که ما نتوانستیم آن فشاری که مد نظرمان است روی بدن بازیکنان بیاوریم. ما قصد داشتیم دو تا سه هفته بدن بازیکنان را تحت فشار تمرینات سخت بدنسازی قرار دهیم اما همزمان مجبور بودیم برنامه‌های تاکتیکی را هم انجام بدهیم چون لیگ در حال شروع شدن بود و تیم ما زمان کافی برای انجام تمرینات متفاوت بدنسازی را در اختیار نداشت.

فکری در پایان گفت:

ما در چنین شرایطی وارد لیگ شدیم و باید برخی که از ما انتقاد می‌کنند همه این مسائل را در نظر بگیرند. همانطور که گفتم ما مصدومانی هم داشتیم که این باعث شده هیچ‌وقت تیم کاملی در اختیار نداشته باشیم.

منبع / ایران ورزشی

بیشتر بخوانید:

محمود فکری: از دشمن نباید انتظار داشت اما خودی ها از پشت خنجر می زنند

جواد نکونام: اگر منظور فکری من بودم، همه آن حرف ‌ها تمام و کمال تقدیم خودش 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آماده سازی محمود فکری تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن