Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، «سیدسعید راد» با اشاره به موافقت ستاد تنظیم بازار با پیشنهاد این سازمان در خصوص فراهم آوردن امکان عرضه مستقیم میوه‌های خاص شب یلدا و سایر میوه‌های پرمصرف در میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: به این منظور، تسهیلات ویژه‌ای برای تولیدکنندگان این محصولات در نظر گرفته شده تا با شرایط آسان نسبت به فروش تولیدات خود در میادین اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تولیدکنندگان به منظور عرضه تولیدات خود از جهاد کشاورزی استان‌های محل فعالیت خود به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران معرفی می‌شوند، تصریح کرد: به باغداران و کشاورزان معرفی شده، غرفه‌هایی به صورت ویژه در فضای باز یا سرپوشیده میادین میوه و تره بار اختصاص داده می‌شود که محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

راد همچنین از تدابیر و تمهیدات این سازمان از طریق به کارگیری تمامی ظرفیت‌های میادین میوه و تره بار برای عرضه گوشت مرغ خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد صف، علاوه بر استفاده از تمامی غُرف محصولات پروتئینی و افزایش ترازوها و فروشندگان آنها، از اماکن خالی نیز استفاده کرده و با استقرار ماشین‌های سردخانه‌دار در فضای باز میادین، تمام ظرفیت این مراکز را به کار گرفته‌ایم.

فروش ویژه آخرین یلدای قرن

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فروش ویژه «آخرین یلدای قرن» در میادین میوه و تره بار پایتخت خبر داد و گفت: در قالب این رویداد، میوه‌های ویژه شب یلدا، انواع آجیل و سایر تنقلات مخصوص طولانی‌ترین شب سال با تخفیفات ویژه به شهروندان عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۴۰ میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران فعال است.

برچسب‌ها شهرداری تهران سعید راد شب یلدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران سعید راد شب یلدا شهرداری تهران سعید راد شب یلدا اخبار کنکور میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید

اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902343

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است