Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۶ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت و کشف بیش از ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با تلاش تکاوران فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی طی یک هفته گذشته مقادر قابل توجهی سوخت قاچاق در استان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری سنگین مسلحانه پلیس ایرانشهر با قاچاقچیان / هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف بیش از یک تن مواد مخدرفرمانده مرزبانی ناجا: 93 تن مواد مخدر در سال جاری کشف شد/ برخورد قاطع با قاچاق دارو به کشورهای همسایه5 میلیارد ریال کالای قاچاق در نطنز کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت ضمن انهدام 6 باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در جنوب شرق کشور، 6 دستگاه تریلی سوخت‌کش و 9 دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق توقیف، چهار محل دپو تخریب و 204 هزار و 451 لیتر سوخت قاچاق شامل 192 هزار و 141 لیتر گازوئیل، 7 هزار و 960 لیتر بنزین، یک هزار و 350 لیتر نفت و سه هزار لیتر سایر فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های سراوان، زاهدان و زهک کشف و 28 فرد متخلف در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان قاچاق سوخت سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد واحدیان ابوترابی رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، گفت: در نخستین ماه سال جاری، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹/۴ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را دلیل افزایش مصرف عنوان کرد و افزود: میزان مصرف سوخت هوایی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۸/۹ درصد رشد داشته است. در ماه یاد شده روزانه به حدود ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور سوخت‌رسانی شده است.

کد خبر 6097499 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران