Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس پیغام ناظر بازار ،‌ از روز دوشنبه 17 آذر 1399 تعداد 355،500،000 سهم از سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی سامان (سهامی عام در شرف تأسیس) با نماد "اتکاسا" ، حداکثر به مدت 10 روز از طریق بازار سوم فرابورس ایران، به روش ثبت سفارش و با قیمت 500 ریال، پذیره نویسی می‌شود.

در این رابطه لطفا به نکات زیر توجه نمایید:

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در شرف تاسیس می‌باشد. پس از پایان دوره پذیره نویسی مراحل ثبت شرکت و اخذ مجوز های لازم صورت می‌پذیرد. این فرآیند تا چند ماه زمان خواهد برد. لذا معاملات ثانویه این سهم، پس از گذشت این فرآیند آغاز خواهد شد. لطفا به این نکته توجه نمایید که نماد اتکاسا در دوره ی پذیره نویسی می‌باشد (عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش این سهام تا مدت ها وجود نخواهد داشت. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری این سهام را دارید اقدام به خرید نمایید.

2. زمان ثبت سفارش مطابق با پیام ناظر بازار در هر روز اعلام می‌شود.

3. مبلغ سفارش 500 ریال (معادل 50 درصد از ارزش اسمی سهم ) می‌باشد و کارمزد های پذیره نویسی بر عهده ناشر سهم است.

4. 50 درصد مابقی ارزش اسمی هر سهم ( 500 ریال ) در تعهد پذیره نویسان خواهد بود که حداکثر ظرف مدت 2 سال از تاریخ ثبت شرکت و مطابق با اعلام آن شرکت وصول خواهد شد.

5. حداقل تعداد سفارش 1 سهم و حداکثر تعداد سفارش برای اشخاص حقیقی 100,000 سهم و برای اشخاص حقوقی 1,000,000 سهم است.

6. پذیره نویسی تا زمان اتمام تمامی سهام در دست انتشار ادامه خواهد یافت. در صورتی که میزان تقاضا بیشتر از میزان سهام عرضه شده (فزونی تقاضا بر عرضه) باشد، تعداد سهام به روش تسهیم به نسبت به متقاضیان تخصیص می‌یابد.

7. برای اطلاعات بیشتر لطفا به اطلاعیه شماره 2307/س/99 و اخبار منتشر شده در رابطه با این سهم در سایت شرکت فرابورس (www.ifb.ir ) مراجعه نمایید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام بیمه ثبت سفارش پذیره نویسی پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۴۴ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۱۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۲۷۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت، که ۴۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

وحید جوادی ادامه داد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۲۶ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه ودانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد و نیز در این هفته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۲۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

به گفته این مدیر بورسی شاخص کل بازار بورس استان نیز با ۳۹ هزار و ۴۰۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۱۲ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود