Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه  ساعت ۵:۲۶ صبح یکشنبه حادثه رانندگی به اورژانس اطلاع داده شد گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز اورژانس شهرستان هریس و گزارش برخورد یک دستگاه کامیون و خودروی پراید، حوالی روستای مرکید، آمبولانس‌های خواجه، شیخ رجب، ینگجه در قالب سه اکیپ عملیاتی و همچنین یک اکیپ هلال احمر جهت رهاسازی عازم محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مصدومان این حادثه پس از تریاژ و انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، امام علی (ع) و سینای تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت:در صورت نداشتن مهارت از جابجایی مصدومان خودداری کنید، مگر اینکه احتمال انفجار و آتش سوزی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی اورژانس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز