Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تجارت نیوز ، صبح امروز کارگزاری‌ها درباره پذیره‌نویسی سهام شرکت بیمه اتکایی سامان (در شرف تأسیس) در اطلاعیه‌ای جزئیاتی را منتشر کردند.

سهامداران محترم توجه داشته باشند پذیره نویسی با عرضه اولیه تفاوت هایی دارد که از اینجا متوانید از این تفاوت ها باخبر شوید

در این اطلاعیه آمده است:

«مشتریان گرامی
به اطلاع می‌رساند، از روز دوشنبه مورخ 1399/09/17 تعداد 355،500،000 سهم از سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی سامان (سهامی عام در شرف تأسیس) با نماد “اتکاسا” ، حداکثر به مدت 10 روز از طریق بازار سوم فرابورس ایران، به روش ثبت سفارش و با قیمت 500 ریال، پذیره نویسی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رابطه لطفا به نکات زیر توجه نمایید:

1. این شرکت در شرف تاسیس می‌باشد. پس از پایان دوره پذیره نویسی مراحل ثبت شرکت و اخذ مجوز های لازم صورت می‌پذیرد. این فرآیند تا چند ماه زمان خواهد برد. لذا معاملات ثانویه این سهم، پس از گذشت این فرآیند آغاز خواهد شد. لطفا به این نکته توجه نمایید که نماد اتکاسا در دوره ی پذیره نویسی می‌باشد (عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش این سهام تا مدت ها وجود نخواهد داشت. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری این سهام را دارید اقدام به خرید نمایید.

2. زمان ثبت سفارش مطابق با پیام ناظر بازار در هر روز اعلام می‌گردد.

3. مبلغ سفارش 500 ریال (معادل 50 درصد از ارزش اسمی سهم ) می‌باشد و کارمزد های پذیره نویسی بر عهده ناشر سهم میباشد.

4. 50 درصد مابقی ارزش اسمی هر سهم ( 500 ریال ) در تعهد پذیره نویسان خواهد بود که حداکثر ظرف مدت 2 سال از تاریخ ثبت شرکت و مطابق با اعلام آن شرکت وصول خواهد شد.

5. حداقل تعداد سفارش 1 سهم و حداکثر تعداد سفارش برای اشخاص حقیقی 100,000سهم و برای اشخاص حقوقی 1,000,000 سهم میباشد.

6. پذیره نویسی تا زمان اتمام تمامی سهام در دست انتشار ادامه خواهد یافت. در صورتی که میزان تقاضا بیشتر از میزان سهام عرضه شده (فزونی تقاضا بر عرضه) باشد، تعداد سهام به روش تسهیم به نسبت به متقاضیان تخصیص می‌یابد.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بورس بیمه بیمه سامان پذیره نویسی پذیره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی، گفت: در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۲۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام ترجیحی باید به کارگران، مستخدمان و مدیران شرکت‌هایی که در لیست واگذاری قرار می‌گیرند، تخصیص پیدا کند.

وی افزود: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و به نام کارگران منتقل شد

واگذاری ۳۰۵ میلیارد سهام از ابتدای دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تأمین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه گذاری و بهبود درآمد خانوار، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۴ هزار سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳ هزار و ۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

بازیان افزود: در همین زمینه، مطابق مقررات واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد در صد اقساط به مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

وی در ادامه اشاره کرد: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران، قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنان واگذار کند. کلیات این پیشنهاد به تصویب هیئت واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی در پایان گفت: به موجب تصمیم دیگر هیأت واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی، قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

‌ کد خبر 6097419

دیگر خبرها

  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات