Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و با هدف حفظ سلامت جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس در برابر این بیماری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون به ۳۵۰ نفر از ایثارگران استان، واکسن آنفلوانزا تزریق شده است، گفت: والدین ۲ شهید استان نیز که تعداد آنها ۵۵ نفر است در هفته جاری واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پیگیری انجام واکسیناسیون آنفلوآنزا برای سایر گروه‌های ایثارگری از جمله ایثارگران دارای بیماری سخت نیز در حال انجام است و در صورت تامین واکسن، ایمن سازی این اقشار نیز انجام خواهد شد.

وی گفت: جانبازان و ایثارگران از جان و سلامت خود برای حراست از کشور و ارزش ها مایه گذاشته اند و اکنون حفظ سلامت آنان بیش از هر چیز اهمیت دارد لذا تمام تلاش مجموعه بنیاد بر این است تا در فصل پاییز با شیوع ۲ بیماری آنفلوانزا و کرونا بتوانیم سلامت ایثارگران را حفظ کنیم.

خراسان شمالی با اعزام ۳۵ هزار رزمنده به جبهه های دفاع مقدس، بیش از سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و اکنون ۶ هزار جانباز سرافراز دارد.

برچسب‌ها بجنورد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی واکسن آنفلوآنزا خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد واکسن آنفلوآنزا خراسان شمالی بجنورد واکسن آنفلوآنزا خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی