Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای باند سارقان مامور نما که تحت تعقیب استان های تهران و قزوین بودند با تلاش ماموران پلیس آگاهی البرز دستگیر و به 30 فقره سرقت اعتراف کردند

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مامور از سوی سرنشینان خودروهای مختلف از جمله زانتیا، سمند و پژو 405 در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و به بهانه خرید و فروش مواد پس از بازرسی بدنی، کارت شناسایی و عابر بانک و رمز افراد را گرفته و بلافاصله متواری می شدند.

محمدیان افزود: سارقان بلافاصله موجودی کارت های بانکی مال باختگان را خالی کرده و مبالغ را صرف خرید کالا و طلا می کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات شبانه روزی در نهایت 8 نفر از اعضای باند سارقان مامورنما را که دارای سابقه سرقت در استان های مختلف بوده و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های تهران و قزوین بودند را در در چند عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی کارت بانکی و مقادیری طلا کشف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که با استفاده از خودروهای سواری مختلف جلوی خودروهای عبوری را گرفته و در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر به بهانه فروش مواد مخدر، کارت بانکی و مدارک شناسایی مال باختگان را دریافت و به سرعت از محل متواری می شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه متهمان به 50 فقره سرقت در استان های البرز، قزوین و تهران اعتراف کردند که 30 فقره از این سرقت ها در پوشش مامور بوده، از شهروندان خواست: چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

وی با بیان این که ارزش اموال مسروقه 12 میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: تا کنون 15 نفر از مال باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان البرز انهدام باند سارقین سارقان مامورنما مال باختگان استان البرز پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان