Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شیشه فروش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رواناب و سیلاب بیشتر در رودخانه های فصلی بالادست ورزنه، ایزدخواست، رامشه و تعداد دیگری از رودخانه های فصلی در شرق و جنوب اصفهان شد.

وی با بیان اینکه بارش‌های پراکنده تا امشب در استان اصفهان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: ممکن است جاری شدن رواناب تا پایان امروز در برخی رودخانه‌های فصلی ادامه داشته باشد به‌همین دلیل همه شهرداری و دهیاری‌ها در آمادگی کامل برای پیشگیری از هر گونه حادثه هستند و ستاد سیل در ۱۰۹ شهر و ۸۰۰ دهیاری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیشه فروش بیشترین بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز را در سمیرم با ۳۹، شهرضا با ۱۵ و فریدونشهر و گلپایگان با ۱۳ میلی متر اعلام و خاطرنشان کرد: در کلانشهر اصفهان نیز حدود ۱۰ میلی متر بارندگی ثبت شده است.

وی میزان بارندگی در سایر شهرها را در نطنز ۱۲، میمه ۵، اردستان ۵، خوانسار ۶، فریدن ۶، چادگان ۱۰، مبارکه ۱۰، زرین شهر ۱۱، نجف آباد ۷، مورچه خورت ۵، کاشان ۵، نایین  ۳ و ورزنه ۶ میلی متر اعلام کرد و گفت: میانگین بارش در استان اصفهان از ابتدای مهر امسال تا کنون ۵۴.۸ میلی متر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه جبهه هوای ناپایدار تا اواخر امروز در استان فعالیت دارد و به مرور زمان از سمت غرب و جنوب به سمت شرق و شمال حرکت می کند، خاطرنشان کرد: صبح امروز در سمیرم و فریدونشهر بارش برف گزارش شده است و به‌دلیل لغزنده بودن و یخ زدگی برخی جاده‌ها مانند محور کمه و حنا در سمیرم به خودروها امداد رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه برای فردا صبح مه آلودگی در بیشتر جاده های استان اصفهان پیش بینی می شود، افزود: از دوشنبه تا پایان هفته به‌دلیل استقرار هوای پایدار، دمای هوا بین ۶ تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

شیشه فروش تاکید کرد: با توجه به پیش بینی سامانه هوای پایدار تا پایان هفته نسبت به کنترل صنایع آلاینده در استان و کاهش فعالیت آنها اقدام شده است.

۴۳ راهدارخانه ، ۴۲ پایگاه هلال احمر و ۱۶۰ پایگاه اورژانس جاده ای در استان اصفهان فعال است.

برچسب‌ها مدیریت بحران بارش باران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش باران اصفهان مدیریت بحران بارش باران اصفهان اخبار کنکور رودخانه های فصلی استان اصفهان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طغیانِ رودخانه‌های پاکدشتِ در پی بارش باران

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903972

دیگر خبرها

  • ببینید | طغیانِ رودخانه‌های پاکدشتِ در پی بارش باران
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد