Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل رنجبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:دانش‌آموزان می‌توانند کلیپ‌های خود را در قالب آیتم‌های طناب زنی در۶۰ ثانیه، درازو نشست در۶۰ ثانیه وزیکزاگ در۶۰ ثانیه به دبیرخانه این جشنواره واقع در واحد کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش استثنایی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۳ تا ۲۰ آذر در فضای مجازی شاد برگزار می‌شود، گفت: برنامه مناسب فعالیت بدنی به دانش آموزان با نیازهای ویژه فرصت می‌دهد از لحاظ بدنی، مهارتی و روانی تربیت شده و یک زندگی فعال وسالم هنگام ورود به بزرگسالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی نقش مهمی در هدایت وشکوفایی استعدادها دارد، تاکید کرد: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی واجتماعی باشد.

وی یادآور شد: دربستر فضای مجازی،  تربیت‌بدنی به صورت روزانه در قالب فعالیت‌ها و بازی‌هایی متناسب با سن، جنسیت و دوره تحصیلی در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای در بخش آمادگی جسمانی و مهارت‌های جسمی و حرکتی به  دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه گستره ورزش تنها محدود به سلامت و شادابی جسم نیست، گفت: انجام فعالیت‌های منظم و مستمر ورزشی باعث کسب اعتماد به نفس، کاهش فشارهای روانی، افزایش احساس سودمندی، تقویت دقت و تمرکز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه می‌شود.

وی افزود: از طریق تربیت بدنی دانش‌آموز دارای نیاز ویژه  یاد می‌گیرد با افرادی که با او در ارتباط هستند روابط بهینه ومؤثری داشته باشد وبه سازگاری بهتر وخودکفایی در روابط اجتماعی دست یابد.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه (استثنایی) در مدارس عادی و مراکز آموزشی ویژه استان مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها کردستان سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج دانش آموزان کردستان سنندج دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران