Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:47:20 GMT

واکنش بازیکن کلمبیا به جدایی کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۳۲۴۸

واکنش بازیکن کلمبیا به جدایی کی‌روش

سرانجام و بعد از گذشت چند روز، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا به جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سه شنبه هفته گذشته از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا کنار رفت ولی تا سه روز بعد از جدایی وی، هیچکدام از ملی پوشان کلمبیا نسبت به این اتفاق واکنش نشان ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله تعجب رسانه‌های کلمبیا را هم در پی داشت و بعضی از این رسانه‌ها به بی توجهی بازیکنان کلمبیا نسبت به جدایی کی روش پرداختند.

سرانجام شب گذشته «خوان گیلرمو» بازیکن کلمبیایی تیم یوونتوس ایتالیا بعد از پیروزی مقابل تورینو، پیامی را در ارتباط با کارلوس کی روش منتشر کرد.

گیلرمو با انتشار عکسی از خود در کنار کی روش نوشت: «در مدت کوتاهی با یک مربی خوب آشنا شدم؛ با قلب پدرانه برای همه. ممنون پروفسور.»

وی همچنین برای سرمربی سابق کلمبیا از خدا طلب موفقیت کرد.

این پیام که اولین واکنش یک بازیکن کلمبیا بعد از جدایی سرمربی پرتغالی محسوب می‌شود، سر و صدای زیادی در رسانه‌های کلمبیا به پا کرده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار هفته گذشته بین پرسپولیس و سپاهان که تساوی بدون گل را به دنبال داشت، همچنان ادامه پیدا کرده و مجری شبکه مجازی سرخ‌پوشان اظهاراتی توهین‌آمیز نسبت به تیم اصفهانی و هوادارانش داشته و از مسئولان ذی‌ربط خواسته برای جلوگیری از تنش‌ها از ورود تماشاگران سپاهان در دیدارهای فصل بعد جلوگیری به عمل بیاورند.

اکنون بازیکنان سپاهان نسبت به این مسئله موضع‌گیری تندی داشتند و میلاد زکی‌پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را بی‌اخلاقی عنوان کردند و در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان دادند.

زکی‌پور که بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود، حالا تاکید دارد که خود هواداران قرمزپوش هم این مجری را به دلیل اظهاراتش گردن نمی‌گیرند و نوشته است: «آخر و عاقبت تریبون دادن به هر کسی که از راه می‌رسه می‌شه این وقاحت که به خودش اجازه می‌ده به شهر و هوادار محترمی توهین کنه که مجبورند جوابشون رو توی این فضا بدن و دستشون به جایی بند نیست. مطمئنم این بنده خدا رو هوادارای تیم محبوبشم گردن نمی‌گیرن.»

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان هم با عصبانیت نسبت به این موضوع نوشته است: «مردم اصفهان و هواداران سپاهان شریف و با تمدن و دوست داشتنی در ایران و حتی جهان هستند. این صحبت‌ها و عقده‌ها و کینه‌ها در رسانه رسمی یک باشگاه قابل باور نیست. امثال این افراد باعث به وجود آوردن فضای مسموم در فوتبال ایران هستند که باید به طور رسمی از مردم اصفهان و باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان عذرخواهی کنند. به طرز عجیبی رسانه‌هایی که رفتار یک هوادار را به کل مجموعه سپاه نسبت داده‌اند، سکوت کرده‌اند.»

دیگر خبرها

  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش حامدی فر به درگیری با بازیکن ذوب آهن+فیلم
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی