Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@07:05:19 GMT

پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۳۹۳۸

پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند

موسوی نژاد با اشاره به فعالیت های پایگاه بسیج شهید مطهری در مبارزه با شیوع کرونا گفت: همزمان با آغاز زمستان طرح پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند اجرا می شود.

سید احمد موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های بسیج در شهرک شهید رسولی ستاد ارتش گفت: با آغاز انتشار ویروس کرونا فعالیت های شبانه روزی پایگاه بسیج این شهرک آغاز شد و بسیج خواهران و برادران با همکاری مرکز امور فرهنگی مسجد الزهرا شهرک شهید رسولی ستاد ارتش دست به دست یکدیگر دادیم و با تولید ماسک، توزیع مواد ضد عفونی و خریداری مخزن این مواد، توزیع بروشور و افزایش آگاهی ساکنان منطقه تلاش کردیم تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری ستاد ارتش افزود: در موضوع کمک های مومنانه نیز طرح هایی نظیر نذر ماسک و مواد ضد عفونی کننده را در کنار تهیه و تدارک جهیزیه برای مناطق محروم اطراف تهران تدارک دیدیم.

 

وی ادامه داد: کمک های مومنانه در سه مرحله به مناطق محروم اهدا شد و در محلات مناطق محروم نیز فعالیت هایی را در مورد ضد عفونی سطوح و محل های تردد پیش بینی کردیم.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهرک شهید رسولی  ستاد ارتش گفت: اهدای ماسک و مواد ضد عفونی کننده به رانندگان تاکسیرانی و در مناطق محروم ، ضد عفونی پمپ بنزین و عابر بانک ها و همچنین محدوده شهری فعالیت این پایگاه از دیگر برنامه های مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این پایگاه است.

 

موسوی نژاد گفت: در صورت آموزش این پایگاه بسیج آمادگی آن را دارد که به صورت فردی به منازل هموطنان مراجعه کرده و در غربالگری و تست کرونا همکاری کند. با توجه به اینکه خطرناک ترین افراد ناقلان سالم در شیوع ویروس کرونا هستند، پایگاه بسیج این شهرک با حمایت و پشتیبانی ائمه جماعات مسجد شهرک به خانواده های مبتلا به کرونا سرکشی و مایحتاج روزانه آنها را تهیه و در اختیار آنها قرار می دهد.

 

موسوی نژاد در مورد آمار کمک های مومنانه این پایگاه بسیج گفت: در ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان 40 بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد که در مرحله دوم  140 بسته تدارک دیده شد.

 

وی در مورد طرح های جدید این پایگاه بسیج گفت: پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند از دیگر طرح های این پایگاه است که همزمان با آغاز فصل زمستان در میان 70 خانوار توزیع می شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری در مورد فعالیت های این پایگاه در سال جهش تولید تصریح کرد: پیش بینی کردیم تا با همکاری سارمان فنی و حرفه ای کارگاه خیاطی برای آموزش و تولید لباس برای جوانان این منطقه اقدام کنیم که در صورت توافق نسبت به راه اندازی کارگاه تولیدی اقدام می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهربانی شب یلدا بسیج مناطق محروم پایگاه بسیج موسوی نژاد ستاد ارتش ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع