Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، «محمد مصلایی‌پور» روز یکشنبه در حاشیه لیگ کشتی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص انتقادهایی که از عملکرد داوران در لیگ برتر کشتی فرنگی می‌شود، اظهار داشت: داوری‌ها برای خود من هم راضی کننده نبود و قبول دارم که داوران ما آن جوری که باید و شاید قضاوت نکردند؛ داوران نزدیک به یک سال از داوری دور بودند و مسابقه‌ای نبوده، درحالی‌ که داور هم مانند دیگر ورزشکاران احتیاج به تمرین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: ما نظام‌نامه‌ای داریم که مجبوریم طبق آن از همه داوران‌  استفاده کنیم و به این شکل خیلی از داوران باتجربه طبق آن نظام نامه نتوانستند شرکت کنند. با تمهیداتی که اندیشیده شد و مشورت با «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون، آن نظام نامه را کنار گذاشتیم و در ادامه مسابقات از تمام پتانسیل های داوری استفاده می‌کنیم.
وی در مورد دیدار جنجالی وزن ۹۷ کیلوگرم صبانور و دانشگاه آزاد که مورد اعتراض شدید کادرفنی نماینده کردستان قرار گرفت، تصریح کرد: نتیجه این مسابقه روی تشک دو بر یک تمام شد. قبول داریم که در یک صدم ثانیه آخر امتیازی رد و بد شد اما آن تکنولوژی که ما در آن مسابقه در اختیار داشتیم نتوانست آن یک صدم ثانیه را نشان دهد و بعد فیلمی درآمد که طبیعتا نمی‌توانست سند ما باشد. همان شب با داوران  نشستیم و و داوران بی‌طرف به اتفاق آقای امامی که سرپرست فنی مسابقات بود، این کشتی را بررسی کردیم. باز هم نتیجه با در نظر گرفتن همان یک پوئنی که روی تشک نداده بود، به نفع مهدی بالی تمام شد چون دو تا اخطار پوئن را داوران ما نداده بودند و این کشتی ۳-۴ به نفع بالی تمام می‌شد که کتبا به صبانور هم اعلام کردیم.
در گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی که روزهای ۱۲و ۱۳ آذر برگزار شد، تیم بازار بزرگ ایران و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم‌های اول و دوم به نیمه‌نهایی راه یافتند. صبا نور کردستان، شهدای مقاومت بسیج قم و احتشام گستر کارون در رده‌های بعدی قرار گرفته و از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند.
تیم صبا نور کردستان نیز یکی دیگر از تیم‌های معترض در این دوره از مسابقات به داوری‌ها است. در دیدار این تیم با دانشگاه آزاد و در مبارزه وزن ۹۷ کیلوگرم اتفاقی در لحظات پایانی کشتی رخ داد که به نوعی در تعیین تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی نیز تاثیرگذار بود. این مبارزه که بین مهدی بالی و محمدهادی ساروی برگزار شد، ساروی موفق شد پای حریف را در ثانیه پایانی به خارج از تشک ببرد که داور در همان زمان پایان مبارزه را اعلام می‌کند و امتیازی به ساروی نیز تعلق نگرفت و این موضوع در پایان منجر به شکست صبانور کردستان شد. مسوولان تیم صبانور معتقدند بر اساس فیلم مبارزه در فاصله یک صدم ثانیه مانده تا پایان مبارزه، ساروی موفق شد هر دو پای حریف را به بیرون تشک ببرد و باید پیروز این مبارزه شود.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی محمد هادی ساروی علیرضا دبیر محمد مصلایی‌پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی علیرضا دبیر دانشگاه آزاد اسلامی علیرضا دبیر اخبار کنکور دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی