Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از صدور بیش از ۶۳۰ هزار نسخه الکترونیک در مطب پزشکان استان خبر داد و گفت: این عدد، گام خوبی برای ایام کرونا و تماس کمتر با کاغذ و حذف دفترچه‌های کاغذی است. - اخبار استانها -

وحید مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت اذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، اظهار داشت: یک میلیون و یکصد هزار روستایی، 280 هزار کارکنان دولت و بازنشستگان، 80 هزار صندوق سایر اقسار از قبیل دانشجویان و مددجویان بهزیستی، 300 هزار نفر بیمه سلامت همگانی رایگان، 80 هزار نفر هم بیمه ایرانیان و 47 هزار نفر هم بیمه مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 90 درصد هزینه‌های کرونا بر عهده بیمه سلامت است، افزود: اگر فردی بدون بیمه باشد، روی تخت بیمارستان بیمه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 60 میلیارد تومان هزینه درمان بیماران کرونایی تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: به صورت میانگین، بازای هر کرونایی بیمه شده حدود 4 میلیون هزینه شده که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت دولت، پروژه‌های توسعه دولت الکترونیک است افزود: در همین راستا تلاش می‌کنیم بیمه سلامت الکترونیک محور باشد.

کدام داروهای کرونا تحت پوشش بیمه سلامت‌ هستند؟پرداخت 90 درصد هزینه‌‌های بیماران بستری کرونایی توسط بیمه سلامتهزینه‌‌کرد 8 میلیاردی بیمه سلامت برای آزمایش‌ مبتلایان ایدز در سال 98

مجیدی با اشاره به اینکه اسناد پزشکی به صورت الکترونیک تبدیل شده‌اند، ابراز داشت: در زمینه ارائه خدمات هم کل خدمات با کد ملی و بدون دفترچه ارائه می‌شود و نسخه نویسی الکترونیک توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه خدمات سرپایی هم با کدملی تجویز دارو و خدمات دارد، خاطر نشان کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از پیشتازان نسخه‌های الکترونیک در کشور بود که به عنوان پایلوت هم انتخاب شد که نتایج ارزشمندی حاصل شد و این تجربه استان در سراسر کشور برای توسعه الکترونیکی کردن پرونده‌ها و نسخه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از صدور بیش از 630 هزار نسخه الکترونیک در مطب پزشکان استان خبر داد و گفت: این عدد، گام خوبی برای ایام کرونا و تماس کمتر با کاغذ و حذف دفترچه‌های کاغذی است.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بیمه سلامت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵ جامعه در سال جاری ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی ناصحی افزود: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.

وی ادامه داد: دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزئیات بیمه همگانی خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟