Web Analytics Made Easy - Statcounter

« گورکن» در بخش مسابقه‌ آثار سینمایی هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم سالرنوی در کشور ایتالیا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، در ادامه نمایش جهانی خود در بخش اصلی «هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سالرنوی ایتالیا» به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گورکن» داستان زنی به نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود. این فیلم در اولین نمایش جهانی خود در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و سومین جشنواره‌ شانگهای چین حضور داشت و در اولین نمایش آمریکای شمالی خود توانست جایزه بهترین فیلم داستانی را از بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستن دریافت کند.

«گورکن» در ادامه در بیست و نهمین جشنواره فیلم برکلی آمریکا» جوایز بهترین فیلم خارجی‌زبان و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و در «ششمین جشنواره بانکوک‌تای تایلند و دهمین جشنواره‌ ویاوگای آمریکا جوایز بهترین فیلم سینمایی را دریافت کرد.

این فیلم در آخرین نمایش خود دیپلم افتخار بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از سیزدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی فیلادلفیا را دریافت کرد. 

از جمله عوامل فیلم سینمایی گورکن عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: مجید گرجیان / دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی / تدوین: بابک قائم / طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق / موسیقی: مهدی پناهی / طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی / مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی / طراح صحنه: منیر رضی‌زاده / طراح لباس: ندا نصر / مدیر تولید: حامد آزادی / عنوان‌بندی و جلوه‌های تصویری: امیر مهران / جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان / دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجایی / منشی صحنه: مهشید صادقی / عکاس: یوسف عبدالرضایی و فاطمه تقوی / فیلم پشت صحنه: مانی آراسته / روابط عمومی: فاطمه رستمی / بازیگران: ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش.

هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم سالرنو به دلیل اقدامات احتیاطی مقابله با ویروس کرونا از ۷ تا ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۷ تا ۲۲ آذرماه ۹۹) بصورت آنلاین در شهر سالرنوی ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم گورکن جشنواره فیلم بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، منصور حاجی حسینی گفت: شهر زیرزمینی کاریز کیش، بیست و چهار سال پیش عملیات ساخت آن آغاز شد.

وی افزود: این مجموعه دارای موزه‌ای با آثار تاریخی، تصاویری از روند ساخت شهر زیرزمینی و نوزده نقشه تاریخی خلیج فارس است.

وی گفت: نقشه‌های خلیج فارس از دوران‌های تاریخی پادشاهی اسکندر، توران، روم باستان و سایر دوران‌ها برای بازدید علاقمندان قرار گرفته است.

سرمایه گذار شهر زیرزمینی کاریز کیش افزود: این نقشه‌ها که نسخه اصلی آنها در اختیار وزارت امورخارجه قرار دارند، قدمتی بین صد تا دویست و پنجاه سال دارند.

قدیمی‌ترین سند تاریخی که در آن به نام خلیج فارس اشاره شده است مربوط به الواح هخامنشی است که در کانال سوئز کشف شده است و قدمت آن به بیش از دو هزار و پانصد سال می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی