Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار البرز از اختصاص ۵۰۰میلیون تومان برای آغاز مرمت پل دختر از اعتبارات استانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی استانداری استان البرز؛ عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از بازدید از تعدادی از اماکن تاریخی البرز و افتتاح یک فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی در کرج که ظهر امروز با حضور وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص پل تاریخی خاتون یا همان "دختر" که مربوط به دوران صفویه است، اقدامات و پیگیری های لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس 500 میلیون تومان برای آغاز مرمت این پل از اعتبارات استانی تخصیص یافته و در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر، وزیر محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار البرز با اشاره به بازدید سال گذشته وزیر میراث فرهنگی از روند ساخت تنها هتل 5 ستاره استان، گفت: متعاقب این امر پیگیری‌های جدی استانی در جهت رفع موانع و اعطای تسهیلات صورت گرفت و دکتر مونسان وزیر محترم میراث فرهنگی نیز مساعدت ویژه ای داشتند.

روحانی:‌ بودجه 1400 واقع‌بینانه است مشترکان برق رایگان در 1400 مشخص شدند/ بودجه صنعت برق در سال آینده چقدر است؟ نماینده مردم شهرکرد در مجلس: افزایش فروش نفت در بودجه منطقی نیست

وی افزود: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و فناوری های نوین، استانی مولد است و بستر بسیار خوبی نیز در جهت توسعه صنعت گردشگری به لحاظ ویژگی های طبیعی و تاریخی دارد که بر این اساس افق و برنامه ریزی خوبی در استان داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز در حوضه آبریز طالقان و امیرکبیر قرار دارد، می‌‌تواند با تقویت امکانات رفاهی و اقامتی، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

شهبازی افزود: دولت نیز در راستای توسعه و تقویت صنعت گردشگری بسیار همراه است و یکی از مصوباتی که در این رابطه داشته، معافیت عوارض شهرداری برای اماکن اقامتی و گردشگری است.

وی عنوان کرد: اکنون زیرساخت های گردشگری البرز مورد هدف هستند که ساخت اولین هتل 5 ستاره استان، یک از این موارد است.

استاندار البرز گفت: همچنین با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی چند عرصه مهم برای واگذاری به سرمایه گذاران جهت اجرای پروژه‌های گردشگری در استان مهیا شده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۷ تا چهاردهم اسفند ۱۴۰۲، میزان تعهدات ارزی صادرکنندگان استان ۲۰۰ میلیون یورو بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، طه سمیعی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیرتولیدی در استان کردستان، مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیرتولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیرتولیدی نیز ۱۰۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، شش مورد در حوزه صنعت، دو مورد در حوزه معدن و شش مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و سه هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز شش کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از چهار هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر دو بخش، ۸۱۴ کارت فعال و سه هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 749148

دیگر خبرها

  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است