Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان در بازدید از مناطق آبگرفته اهواز با تاکید بر لزوم چاره‌اندیشی برای حل این معضل اظهار کرد: متاسفانه در چند سال اخیر مشکل فاضلاب و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز و دیگر شهرها بعد از بارندگی به یک بحران بزرگ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دغدغه دستگاه قضایی کمک به تخلیه آب‌ها از درون منازل مردم، خیابان‌ها و معابر است و همه دستگاه‌های متولی موظفند به کمک‌رسانی سرعت دهند. آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در برخی نقاط اهواز و دیگر شهرستان‌ه مشکلات فراوانی برای مردم داشته و با فعالیت شبانه‌روزی گروه‌های جهادی و بسیجی تلاش شد برخی از این مشکلات رفع شود.

با فعالیت یک سامانه بارشی از تاریخ ششم تا دهم آذر ۱۶ شهرستان خوزستان دچار آبگرفتگی شدند که ماهشهر، اهواز و رامهرمز شرایط بدتری نسبت به سایر مناطق داشتند. اداره‌ها و بانک‌های اهواز، ماهشهر، رامهرمز و امیدیه روزهای نهم و دهم آذرماه به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند. مردم بندر امام(ره) نسبت به آبگرفتگی این منطقه و آسیبی که به زندگی آنها وارد شد اعتراض کردند و دیروز شهردار بندر امام (ره) به دلیل حادثه آبگرفتگی شدید این شهر از سمت خود تعلیق شد.

تجمع بندرامامی‌ها مقابل دادگستری | مقصران آبگرفتگی باید محاکمه شوند کد خبر 570603 برچسب‌ها وزارت دادگستری استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت دادگستری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس

عدم توجه شهرداری اهواز به پروژه دفع آب‌های سطحی یکی از اصلی‌ترین عوامل آبگرفتگی است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # خوزستان ، بارش باران ، سیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • آبگرفتگی معابر در بوشهر
  • آبگرفتگی معابر شهر خورموج
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است