Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:59:19 GMT

نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در گلستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۵۸۴۱

نمایشگاه مجازی هفته پژوهش در گلستان افتتاح شد

استاندار گلستان در این مراسم گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسب ایجاد انگیزه در دانشجویان و دانش آموزان برای اجرای طرح های فناورانه مبتنی بر نیاز بازار است که باید تلاش شود از این ظرفیت برای توسعه پایدار استان استفاده شود.

هادی حق‌شناس اظهار داشت: مسیر پژوهش اگر به صورت هدفمند مدیریت شود می تواند تاثیر زیادی در رشد اقتصادی جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: طرح های پژوهشی باید به گونه ای باشد که همه به ویژه بخش خصوصی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان بتوانند از آن استفاده کنند.

رییس پارک علم و فناوری گلستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد، نمایشگاه هفته پژوهش امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهدی غفاری اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور شرکت کننده در این نمایشگاه مجازی آخرین دستاوردهای خود را در قالب فیلم، عکس و کاتالوگ در حوزه های گوناگون از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیوتکنولوژی و دارویی، نانو تکنولوژی انرژی، کشاورزی، تجهیزات پزشکی، الکترونیک و هوشمند سازی به نمایش گذاشتند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR به مدت پنج روز از این نمایشگاه دیدن کنند.

به گفته وی اکنون ۱۴۶ واحد فناوری در استان گلستان فعال هستند.

برچسب‌ها گرگان نمایشگاه مجازی گلستان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان نمایشگاه مجازی گلستان پارک علم و فناوری گرگان نمایشگاه مجازی گلستان پارک علم و فناوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود