Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار کرد: هفته گذشته ماموران گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی طی دو عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود؛ ماموران این پلیس ابتدا مقابل باربری در خیابان شوش به دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق بودند مشکوک شدند و در بازرسی از خودرو‌ها مقادیری لوازم آرایشی فاقد اسناد و مدارکی کشف کردند و سپس با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه کردند که مشاهده شد مقادیری کالا‌هایی شامل لوازم آرایشی و الکترونیکی و پزشکی و... در محل دپو شده بود. در بازبینی از فیلم دوربین مدابسته انبار مشخص شد کالا‌ها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی با پلاک مخدوش در ساعت ۰۴:۳۰ صبح در انبار تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

این مقام انتظامی افزود؛ کالا‌های قاچاق شامل ۳ هزار قلم عدد لوازم آرایشی و لوازم جانبی موبایل و بیش از ۱۰۰ دستگاه لوازم الکترونیکی، پزشکی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال بوده است.

در خاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت