Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بین کمپانی ها، فولکس واگن و تویوتا رکورد دار بیشترین تعداد خودروی تولیدی، به ترتیب 19.9 و 19.8 ماشین در دقیقه هستند.

 

به گزارش پول نیوز، امروزه صنعت خودرو به یک تجارت چند ملیتی عظیم و چند میلیارد دلاری تبدیل شده است، که سالانه نزدیک به 100 میلیون اتومبیل جدید تولید می‌کند. درک این مقیاس چالش برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم چین از این تولید در هر دقیقه 48.9 اتومبیل و بیشتر از سه کشور ایالات متحده، آلمان و مکزیک که به طور مشترک 47.7 خودرو تولید می‌کنند، است. تجزیه صنعت خودرو به آنچه در یک دقیقه اتفاق می‌افتد یک روش عالی برای تجسم اندازه تولید در صنعت خودرو سازی است.

در بین کمپانی ها، فولکس واگن و تویوتا رکورد دار بیشترین تعداد خودروی تولیدی، به ترتیب 19.9 و 19.8 ماشین در دقیقه هستند. هیوندای با 13.7 وسیله نقلیه تولید شده در دقیقه و بقیه 10 خودروساز بزرگ عبارتند از:

 

از جهت در آمد زایی، فولکس واگن و تویوتا برتری قابل توجهی دارند که هر دو به ترتیب 523،592 دلار و 553،676 دلار در دقیقه می‌باشند. با این حال، هیوندای که سومین تولید کننده بزرگ است، حتی در 10 درآمد برتر قرار نمی‌گیرد. دایملر با درآمد 359 هزار و 970 دلار در دقیقه، سوم است و پس از آن فورد با 285 هزار و 198 دلار و هوندا با 270 هزار و 35 دلار قرار دارد.

اتومبیل برای میلیون ها انسان در سراسر جهان یک ضرورت حیاتی است، اما نمی توان از چیزی بسیار آشنا غافل شد. بله، علاقه مندان به خودرو، درگیر فرهنگ اتومبیل هستند، اما عموم مردم چنین نیستند و به جایگاه آن در صنعت توجه می‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تویوتا فلوکس واگن پول نیوز صنعت خودرو خودروسازان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان