Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: کرونا یک تهدید برای کره زمین بود ولی فرصت بی نظیری برای دولت الکترونیک و ارتقای آن ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» امروز (یکشنبه 16 آذر) در آیین افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان اظهار کرد: کرونا یک تهدید برای کره زمین بود ولی فرصت بی نظیری برای دولت الکترونیک و ارتقای آن ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: کرونا موجب شد کسب و کارهای مجازی گسترش پیدا کند و مردم برای کارهای غیرضروری در جامعه حاضر نشوند.

 

حق شناس افزود: با توجه به شرایط کرونا نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار به صورت مجازی برگزار شد و انتظار می رفت از نظر کمی مشارکت ها افزایش پیدا کند.

 

وی گفت: در سال گذشته 15 دستگاه اجرایی، 11 دانشگاه و 6 مرکز فناوری در این نمایشگاه حضور داشتند و امسال این تعداد کاهش یافته و 10 دستگاه اجرایی، هشت دانشگاه و دو مرکز فناوری در این نمایشگاه حضور یافتند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه باید مسئله محوری را در بین دانشجویان و دانش آموزان ترویج دهیم، تصریح کرد: امروز 307 هزار دانشجوی سطح استان و محقق بهتر می توانند ما را راهنمایی کنند تا بتوانیم سطح زندگی را ارتقاء دهیم.

 

حق شناس با بیان اینکه هفته پژوهش با زنگ پژوهش در آموزش و پرورش آغاز شد، از مردم خواست از این نمایشگاه بازدید کنند تا با دستاوردهای پژوهشی استان آشنا شوند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: هادی حق شناس حق شناس استاندار گلستان نمایشگاه حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش