Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: باتوجه به اختصاص بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه بهسازی راه ملاسرا-شفت، امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام روند آسفالت این مسیر باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی توسعه شفت با تجلیل از نقش‌آفرینی‌های موثر مردم این شهرستان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: شناسایی آسیب‌ها و ارزیابی شاخص‌های توسعه‌‌ای در بخش‌های مختلف از اهداف این ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی مشخصی تحت عنوان سند توسعه‌ شفت در قالب نقشه راه دستگاه‌های اجرایی تدوین شده که نیازمند مشارکت‌ مردم و تلاش مضاعف مدیران در جهت تحقق اهداف، پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت و تلاش نمایندگان قوه مجریه در استان بیان کرد: امسال حمایت رئیس سازمان برنامه و بودجه در تامین و تخصیص اعتبارات و پیگیری‌های انجام شده، شاهد جهش خوبی در انجام فعالیت‌ها به ویژه در پروژه‌های عمرانی هستیم.

استاندار گیلان: مردم ایران در جنگ اقتصادی دشمن ایستادگی کردندمعاون اجتماعی سپاه قدس گیلان: معتادان متجاهر پس از مهارت‌آموزی در کمپ‌ها وارد فضای کسب و کار می‌شوندگیلان| بیشترین حجم مبادلات تجاری «ایران» و «جمهوری آذربایجان» از پایانه ریلی آستارا انجام می‌شود

 زارع اظهار داشت: استمرار تلاش‌ها در مسیر ارتقاء شاخص‌های شهرستان شفت در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی لازم است و باتوجه به اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه بهسازی راه ملاسرا-شفت، امیدواریم تا پایان سال شاهد اتمام روند آسفالت این مسیر باشیم.

استاندار گیلان افزود: اتمام پروژه پل بداب تا پایان خرداد سال آتی و شروع عملیات اجرایی پل چوبر تا پایان امسال تسریع شود و همچنین در خصوص بازسازی شبکه توزیع برق به‌ویژه مناطق آسیب‌پذیر، با توجه به در‌پیش بودن فصل سرما و نیز ابلاغ اعتبار 5 میلیارد تومانی و سرجمع اعتبارات روستایی، نیازمند تسریع در انجام امور هستیم.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی بداب از ابتدای بهمن ماه و تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی برای برخورداری مردم از این نعمت ضروری است و انتظار می‌رود با همراهی راهداری و دستگاه‌های ذی‌ربط، پروژه‌های آسفالت راه‌های روستایی نیز شتاب بیشتری گیرد.

زارع افزود: با توجه به پیشرفت قابل توجه استخر آموزشی شهرستان شفت و امکان بهره‌برداری تا خرداد سال آینده، در راستای ارتقاء شاخص‌های اقتصادی، بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی، نیازمند بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت مردم، جوامع محلی و بخش خصوصی هستیم.

وی گفت با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان و نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، تکمیل و فعال کردن پروژه‌های تولیدی و اقتصادی راکد و نیمه‌راکد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت، باید با اعلام آمادگی انجام شده در دستور کار باشد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: اجرای تعهد ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌ها تا پایان سال و استفاده از تسهیلات پیش بینی شده لازم است و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای اجرای پروژه‌های اقتصادی باید در اولویت باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از پیگیری‌های مستمر و نگاه ویژه استاندار گیلان به توسعه شهرستان شفت اظهار داشت: اجرای پروژه حرم تا حرم در حوزه گردشگری و انجام مطالعات‌ راه شفت به زنجان از انتظارات مردم این منطقه است.

خلیل بهروزی‌فر خاطرنشان کرد: با توجه به اختصاص اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان به پروژه ملاسرا-شفت، در راستای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها نیازمند هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های متولی هستیم.

به گزارش تسنیم، همچنین در این جلسه علاوه بر معاونان هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار گیلان، برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه گزارشی از روند اجرای اقدامات در راستای توسعه شهرستان شفت پرداختند.

انتهای پیام/619/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان تا پایان سال شهرستان شفت اجرای پروژه ملاسرا شفت دستگاه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند