Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آیین واگذاری یک‌هزار و ۹۴۳ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور؛ ۴۶ واحد مسکونی به توانجویان این سازمان در کردستان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حسین رسولی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان در حاشیه مراسم آئین واگذاری ۴۶ واحد مسکونی به توانجویان بهزیستی کردستان، که به مناسبت هفته معلولین انجام شد، اظهار داشت: این واحدها به مددجویان عادی، معلولان ‌و خانواده‌های دارای سرپرست زن زیرپوشش این نهاد واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین رسولی با اشاره به اینکه برای احداث این واحدهای مسکونی ۱۲میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بهزیستی هزینه شده است، افزود: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز برای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این میزان اعتبار، هر کدام از مددجویان نیز براساس قیمت تمام شده واحدها سهم آورده‌ای داشته‌اند.

 

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان افزود: بیشترین تعداد واحدهای واگذار شده در شهرستان‌های سنندج، قروه و کامیاران است.
 

رسولی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۴۵ هزار معلول در استان کردستان زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و  ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد معلول روستایی هستند.
 

در این مراسم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل سازمان بهزیستی کردستان و جمعی ادیگر از مسوولان استانی حضور داشتند.

در تقویم ایران اسلامی، از ۱۳تا ۱۹ آذرماه  با عنوان هفته معلولان نامگذاری شده است.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کردستان بهزیستی کردستان سازمان بهزیستی واحد مسکونی واگذار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم

فرماندار شفت گفت: در آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی نقدی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم فروردین_ اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) شفت سبب شد تا قسمتی از بازار به طور کامل در آتش بسوزد.

وی افزود: آتش‌نشانان شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند، اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیرممکن بود و در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت.

فرماندار شفت خاطرنشان کرد: این حریق تلفات جانی نداشته است و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 749983

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟