Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:04:07 GMT

دنیا برای جانشین جرارد پیکه تیره و تار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۴۷۶

دنیا برای جانشین جرارد پیکه تیره و تار شد

اسکار مینگسا اولین شب کابوس وار خود در ترکیب بارسلونا را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید جرارد پیکه در جریان بازی بارسا و اتلتیکو در کنار دوری ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو دیگر مدافعان میانی بارسا از میادین، فرصت خوبی را در اختیار اسکار مینگسا قرار داد؛ مدافع تیم دوم بارسا و محصول لاماسیا که دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیمش برابر دیناموکیف قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مینگسا سپس در بازی برابر اوساسونا و فرانس واروش هم فیکس بود و بیدون اشتباه کار کرد. بارسا با او و لنگله در خط دفاعی گلی دریافت نکرد و 11 گل هم به ثمر رساند ولی این زوج دفاعی شب گذشته کابوس وارد کار کردند.

 

 

 

 

 

دقیقه 8 بازی کادیز و بارسلونا روی یک ضربه ارسالی، مینگسا به اشتباه با سر توپ را به سمت دروازه خودی زد تا پس از دفع ناقص مارک آندره تراشتگن، مهاجم کادیز روی خط دروازه کار را تمام کند.

مینگسا که از ابتدای بازی مظطرب و پراشتباه کار می کرد، پس از این اشتباه، نمایش پرنوسانش را ادامه داد و چند بار دیگر نیز از مهاجمان کادیز عقب ماند.

 

 

 

 

در نیمه دوم لنگله اشتباه نیمه اول مینگسا را تکمیل کرد تا گل دوم و پیروزی بخش کادیز به ثمر برسد.

در واقع ماه عسل مینگسای 22 ساله که از او به عنوان جانشین پیکه نام برده می شود، خیلی زود تمام شد و او بیش از پیش با واقعیات قرار گرفتن در ترکیب ثابت آبی اناری ها روبرو شد.

باید دید مینگسا در بازی های بعدی چه خواهد کرد و اینکه با بازگشت اومتیتی و آرائوخو، همچنان به او اعتماد خواهد شد یا خیر.

 

جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند، اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است اما تصمیمی هم برای جدایی و انتقال قرضی به تیمی دیگر ندارد. او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

روکه با تمام وجود در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و در تلاش است که بتواند نظر مساعد ژاوی را در دیدارهای باقی‌مانده یا برای فصل آینده جلب کند و بتواند راهش را به ترکیب اصلی بارسا پیدا کند تا به هدفی که از پیوستن به این باشگاه داشت برسد.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند