Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@06:03:44 GMT

شانس اول قهرمانی لیگ برتر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۸۵۵

شانس اول قهرمانی لیگ برتر مشخص شد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از چلسی به عنوان شانس اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر یاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است از چلسی به عنوان شانس اول قهرمانی در فصل جاری این لیگ یاد کرد. اظهارنظری که احتمالاً هواداران لیورپول به آن بازخورد منفی نشان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یورگن کلوپ که تیمش امروز به مصاف ولوز می‌رود با اعلام اینکه چلسی تیم پرقدرتی دارد و خوب فوتبال می‌کند از شاگردان لمپارد به عنوان شانس اول قهرمانی یاد کرد و البته توضیح داد که او و تیمش با تمرکز بالا برای رقابت با چلسی و دیگر حریفان تلاش خواهند کرد.

کلوپ در آستانه بازی ولوز گفت:

” با توجه به بازی‌هایی که دیده ام تاتنهام این روزها خیلی خوب است ولی چلسی به نظرم در حال حاضر شانس اول قهرمانی است. آنها تیم بزرگ‌تری دارند، بازیکنان بی‌نظیری در تیم شان دارند و خوب بازی می‌کنند. تیم بزرگ به چلسی امکان داده در هر بازی بازیکنان متفاوتی را به میدان بفرستد و این کمک بزرگی برای یک تیم است”.

 

کلوپ سرمربی لیورپول در ادامه گفت:

” ما فشار زیادی تحمل می‌کنیم و باید بازی‌هایمان را ببریم. ما می‌خواهیم در این بازی مقابل ولوز پیروز شویم. این هفته ما با ولوز بازی می‌کنیم نه هیچ تیم دیگری. الان خیلی زود است که درباره جلوتر بودن یا عقب تر بودن تیم‌ها صحبت کنیم. ما با تمرکز بالا در هر بازی برای پیروزی در همان بازی تلاش می‌کنیم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول چلسی چلسی فرانک لمپارد لیورپول یورگن کلوپ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی شانس اول قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!

دیویس مویس، سرمربی با سابقه لیگ برتر انگلیس از رفتن یورگن کلوپ در پایان فصل ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فارس، با اینکه لیورپول امروز یک روز تلخ و ناامیدکننده داشت ولی دیوید مویس به تمجید از کلوپ پرداخت و به شوخی اعلام کرد که او رفتن این سرمربی آلمانی خوشحال است.

سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس مدعی شد که «حضور کلوپ یک اتفاق عظیم برای لیورپول بود و توانست یک باشگاه بزرگ را به خوبی کنترل کند».

او در پایان به شوخی گفت: عجله کن و زودتر از اینجا برو!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جرارد و یک رکورد دیگر با پیراهن لیورپول(عکس) واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم