Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضاییه از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات دادگستری گلستان برای مدیریت و رسیدگی پرونده‌ها در این استان قدردانی کرد. خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات دادگستری گلستان برای مدیریت و رسیدگی پرونده‌ها در این استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول قوه قضاییه در پیام تقدیر خود از برنامه ریزی و تلاش‌ها در حوزه مدیریت امور دادگستری استان گلستان و اهتمام در کشف جرایم خشن، تعقیب و رسیدگی و اجرای احکام آن‌ها به صورت فوق العاده، از رییس کل دادگستری و مجموعه دادگستری گلستان قدردانی کرد.

هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری استان گلستان در همین زمینه عنوان کرد: با تلاش همکاران ما ۷۰ درصد پرونده‌های مسن تعیین تکلیف و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم استان گلستان کمتر شد.   بیشتر بخوانید: برخورد قاطع با قاچاقچیان اسلحه و احشام در ایلام رییس کل دادگستری استان گلستان، راه اندازی اتاق‌های دادرسی الکترونیک، افزایش صدور آرای جایگزین حبس، بهبود کیفیت آرای صادر شده در محاکم و ایحاد ساز و کار‌های پاسخگویی غیرحضوری به مردم را از جمله اقدامات دادگستری استان گلستان برای بهبود خدمت رسانی به مراجعان محاکم برشمرد.

وی به تلاش‌های استان گلستان برای کاهش جمعیت کیفری و صدور آرای جایگزین حبس گفت: در کنار این تلاش‌ها برای جلوگیری از به زندان رفتن کسانی که جرایم سبک مرتکب شده اند و سابقه کیفری ندارند، در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش مردم را سلب می‌کنند و مزاحم نوامیس مردم می‌شود، مماشاتی در کار نیست.

هاشمیان در پایان گفت: پرونده کسانی که جرایم خشن مرتکب می‌شوند در اولویت رسیدگی محاکم قرار می‌گیرد و پرونده آنان برای رسیدگی به قضات با تجربه و توانمند استان گلستان سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه دادگستری گلستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری گلستان دادگستری استان گلستان معاون اول قوه قضاییه دادگستری گلستان پرونده ها تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است