Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:00:09 GMT

علت کشته شدن ببر باغ وحش ارم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۱۸۱

معاون اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به عم دوربین مدار بسته در محل نگهداری ببرها گفت: ابهاماتی در کشته شدن ببر ماده وجود دارد. ناطقان: محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست محیط زیست استان تهران درباره علت کشته شدن ببر ماده باغ وحش ارم اظهار داشت: علت وقوع این حادثه برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: با توجه به عدم دوربین مداربسته در محل نگهداری ببرها و نبود تصویر یا عکس مرتبط با درب شکسته شده این موضوع برای ما مهم بوده و منتظر گزارش مکتوب باغ وحش ارم و تشریح اتفاق هستیم.

معاون سازمان محیط زیست استان تهران درباره قصور مدیریت باغ وحش برای زاد و ولد ببرها عنوان کرد: این گمانه‌زنی است که در فضای مجازی مطرح شده که باز هم به علت نبود فیلم و عکس درباره آن نمی‌توان نظر داد اما هرکسی مستنداتی در این رابطه ارائه کند قطعاً قابل بررسی خواهد بود.

کرمی در همین رابطه ادامه داد: زمانی که ببر سفید توسط باغ وحش ارم آورده شد تعهد دادند که هیچ جفت‌گیری و زاد و ولدی صورت نگیرد که در صورت تایید شدن این موضوع نقض قانون است.

وی درباره نحوه تایید گزارش باغ وحش ارم با توجه به عدم مستندات خاطرنشان کرد: در همان زمان جداسازی ببرها از هم و یا درب شکسته شده باید عکس و فیلم تهیه و به عنوان مستندات ارائه شود که این ایراد به باغ وحش ارم وارد است.

به گزارش فارس، انتهای هفته گذشته مرگ یک قلاده ببر سفید در باغ وحش ارم خبرساز شد، مجموعه ارم مدعی است ماده ببر بر اثر شکسته شدن حفاظ محل نگه‌داری توسط ببر نر کشته شده است. منبع: فارس برچسب ها: کشته شدن ، باغ وحش ارم ، ببر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشته شدن باغ وحش ارم ببر باغ وحش ارم محیط زیست کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت

حمله با شمشیر در لندن پایتخت انگلیس یک کشته و چند زخمی از جمله دو پلیس بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک پسر نوجوان امروز سه‌شنبه در جریان یک حمله با شمشیر در شرق لندن کشته شد و دو پلیس به همراه چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این مرد 36 ساله که ظاهرا یک شمشیر از نوع «سامورایی» داشت، توسط پلیس دستگیر شد.

ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در حساب ایکس خود این حمله را شوکه کننده خواند و نوشت: چنین خشونتی هیچ جایی در خیابان‌های ما ندارد.

پلیس لندن اعلام کرده است که هیچ انگیزه تروریستی در جریان این حمله با سلاح سرد وجود نداشته است.

حمله با سلاح سرد در استرالیا 6 کشته برجای گذاشت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • فیلم/ ۴۲ کشته بر اثر شکسته شدن سد در کنیا
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت