Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:22:30 GMT

تشکر ویژه رونالدو از یووه بعد از ثبت گل شماره ۷۵۰

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۹۷۳۸

تشکر ویژه رونالدو از یووه بعد از ثبت گل شماره ۷۵۰

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از این باشگاه و رئیس آن یعنی آندره آنیلی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی کریستیانو رونالدو در بازی هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف، باعث شد که یک رکورد فوق العاده دیگر در کارنامه فوق ستاره پرتغالی به ثبت برسد و او موفق شود 750 امین گل دوران حرفه ای خود را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما شب گذشته و قبل از بازی بین دو تیم یوونتوس و تورینو در رقابت های سری آ، آندره‌ آنیلی رئیس بیانکونری به شکل ویژه از CR7 به خاطر ثبت گل شماره 750 تمجید کرد و پیراهنی که پشت آن این عدد نقش بسته بود را به فوق ستاره پرتغالی تقدیم کرد.

 

اکنون کریستیانو رونالدو با قرار دادن ویدئویی، از باشگاه یوونتوس و آندره آنیلی تشکرکرده است. رونالدو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " رئیس آنیلی نماینده این باشگاه شگفت انگیز در این لحظه تاریخی حرفه من است. من بدون کمک شما نمی توانستم این کار را انجام دهم؛ بچه ها!  به پیش!  همه با هم برای رسیدن به اهداف بزرگ مان در این فصل!"

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد