Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با انعقاد تفاهم‌نامه میان بیمه کوثر و شرکت بازرگانی سایپا یدک، افرادی که بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه شرکت را خریده‌اند، می‌توانند از خدمات تعمیرگاه‌های مرکزی شرکت سایپا با 10درصد تخفیف و بدون نوبت قبلی بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر، در پی عقد تفاهم‌نامه میان بیمه کوثر و سایپا یدک، بیمه‌گذاران شرکت در تهران تا پایان شهریور ماه سال آینده می‌توانند از خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی شرکت سایپا، به‌ویژه خدمات نقاشی و صافکاری، بدون نوبت قبلی استفاده کنند و از امتیاز دریافت 10درصد تخفیف نیز در فاکتور نهایی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود یوسفی با بیان اینکه اعتقاد مدیران، کارشناسان و کارکنان بیمه کوثر بر این است که بیمه‌گذاران و مشتریان بیمه کوثر شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات در عرصه بیمه‌گری هستند، تاکید کرد: اکنون این طرح به صورت آزمایشی در تهران اجرایی شده است و پس از دریافت بازخورد مناسب از ذی‌نفعان در تمامی مراکز خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر بیمه‌گذاران کوثر می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه‌های مرکزی 2،1 و 3 سایپا در غرب، شرق و جنوب تهران از خدمات یادشده بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر