Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: یک شناور باری ایرانی عصر امروز در حوالی دهانه خور عبدالله در نزدیکی بندر ام قصر غرق شد.

نوراله اسعدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر، اظهار داشت: شناور باری «توران» به که از بندر خرمشهر به سوی بندر ام القصر عراق حرکت کرده بود عصر امروز در حوالی خور عبدالله غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه با حضور به موقع شناورهای امداد و نجات عراق، تمام سرنشینان این شناور نجات پیدا کردند.

نوراله اسعدی همچنین اعلام کرد: شش نفر سرنشین این شناور بنام‌های «صبری سالمی عراقی»، « عزیز بدیری»، «شجاع حمید»، « مصطفی علوانی»، «جمال میناوی»، و « احمد بیدی» که همگی ایرانی بودند توسط نیروهای امداد و نجات عراق نجات یافتند.

وی گفت: هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست و پس از بررسی سانحه توسط سازمان بنادر و دریانوردی مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: شرایط جوی در مسیر دریایی نامساعد گزارش شده و امکان دارد یکی از علت‌های بروز این سانحه طوفانی بودن دریا بوده باشد.

وی در پایان گفت: خبرهای تکمیلی در رابطه با چگونگی بروز این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ba0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شناور باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مقاومت اسلامی عراق بامداد یک‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک پیشرفته کروز الارقب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه نیز اعلام کرد که تل‌آویو را هدف دو موشک کروز پیشرفته الارقب قرار داده است.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ حمله علیه مواضع دشمنان انجام داده که ۹۰ هدف به مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به مواضع و پایگاه‌های دشمن در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 750705

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه