Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه رقم‌خورده در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و فرم بازی تیم فوتبال سپاهان برای مربی این تیم اصفهانی قابل قبول نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مرزبان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: با توجه به روند بازی ما انتظار داشتیم در این زمین نه چندان خوب، حریف بلند بازی کند و برای همین در یک اتفاق عجیب یک بر صفر عقب افتادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه خیلی خوب توانستیم جبران کنیم و کنترل بازی را دست بگیریم.

  وی در ادامه افزود: در نیمه دوم خوب ادامه دادیم و به سمت گل دوم حرکت کردیم. ما فوق‌ا‌لعاده بازی می‌کردیم و ارسال‌های خوبی داشتیم و به دروازه حریف خیلی خوب نزدیک می‌شدیم، ولی در همین لحظات که ما خوب بازی می‌کردیم، یکی از بازیکنان نفت توانست از بین سه چهار بازیکن ما رد شود و گل دوم را بزند. در ادامه کنترل بازی به جنجال کشیده شد و تیم ما در این شرایط سعی کرد فشار بیشتری را وارد کند و نفت نیز به دنبال ضدحملات بود تا به نتیجه برسد.   بیشتر بخوانید لیگ برتر فوتبال| شکست سنگین سپاهان در مسجدسلیمان/ فرصت‌طلبی رحمتی از شرایط بحرانی ذوب‌آهن   جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)   جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)   مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بابت این باخت خیلی ناراحت هستیم، چون نباید بازی را از دست می‌دادیم، مخصوصاً روی گل سوم که با ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ما در این مدت روی این موضوع خیلی حساس بودیم که روی ضربه ایستگاهی گل نخوریم. هفته پیش روی تیرِ یک گل خوردیم و الان نیز در شرایطی که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم،‌ باز هم روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در این بازی هم از نتیجه ناراضی هستیم و هم از فرم بازی در 90 دقیقه.   وی درباره داوری این بازی عنوان کرد: بحث‌مان این است که درباره داوری دیگر صحبت نکنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید