Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری استان خوزستان به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز با مردم این منطقه دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت.

خبرگزاری میزان -حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان به همراه گروه جهادی با حضور در منطقه محروم منبع آب اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در حل مشکلات فعلی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید بر پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات مردم این منطقه تاکید کرد و گفت: منطقه منبع آب به عنوان یکی از مناطق کم برخوردار از امکانات و محروم اهواز می‌باشد و لازم است مسئولان استانی و کشوری توجه ویژه به منطقه داشته باشند و مردم عزیز این منطقه گلایه‌ها و خواسته‌هایی دارند که نیاز به رسیدگی دارد. *

حجت الاسلام و المسلمین مرادی خاطر نشان کرد: مردم منطقه منبع آب اهواز لایق خدمت رسانی و توجه بیش تری هستند و دستگاه قضایی خوزستان با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم این منطقه است و نیز هیچ عذر و کوتاهی از مسئولین در حل مشکلات منبع آب را نمی‌پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از مناطق آب گرفته اهواز

رییس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: در منطقه محروم منبع آب چندین نقطه بحرانی وجود دارد که مهمترین دغدغه و مشکلی که ترس همیشگی را در دل مردم این منطقه به وجود آورده خانه‌های ساخته شده در جوار کوه و مشکل ریزش آن می‌باشد که باید تمهیدات لازم برای آن اتخاذ شود و همه دستگاه‌ها در این امر باید کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی با حضور در جمع اهالی این مناطق بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای حل این موضوعات تاکید کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری خوزستان مناطق محروم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خوزستان مناطق محروم دادگستری خوزستان مردم این منطقه منبع آب اهواز کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶